چاپ 400 هزار کاتالوگ 5 زبانه شهرداری مسکو برای طرفداران فوتبال

به گزارش مجله سرگرمی، شهرداری مسکو برای سهولت حمل و نقل طرفداران فوتبال در جام کنفدراسیون های 2017، 400 هزار کاتالوگ 5 زبانه چاپ نموده است.

چاپ 400 هزار کاتالوگ 5 زبانه شهرداری مسکو برای طرفداران فوتبال

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، ماکسیم لیکسوتوف، معاون حمل و نقل شهرداری مسکو در جمع خبرنگاران گفت: مسئولان شهری در راستای آماده سازی برای جام کنفدراسیون های 2017 روسیه تصمیم به چاپ و انتشار 400 هزار کاتالوگ راهنمای حمل و نقل برای طرفداران خارجی گرفتند. ما این کاتالوگ ها را در محل صندوق های فروش بلیت و میز چت زنده ایستگاه های مترو، ایستگاه های اتوبوس و قطارهای شهری در اختیار طرفداران قرار خواهیم داد.

وی در ادامه گفت: نقشه متروی مسکو در این کاتالوگ به زبان های روسی انگلیسی هستند و نحوه حمل و نقل شهری نیز علاوه بر 2 زبان قبلی به زبان های آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی نیز قابل مطالعه خواهد بود. در کاتالوگ ها، متروی اسپارتاک که نزدیک استادیوم جام کنفدراسیون ها است به صورت ویژه ای طراحی شده است.

جام کنفدراسیون ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه امسال با حضور 8 تیم ملی برتر فوتبال دنیا در شهرهای مسکو،سن پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار خواهد شد.

خبر دیگر از روسیه حاکی از آن است که شهر کوچک پروورالسک واقع در استان اکاترینبورگ یکی از میزبان های جام دنیای 2018 روسیه مسابقات فوتبالی را تحت همین نام با شرکت 34 تیم برای بچه ها برگزار کرد. بیش از 300 کودک و نوجوان در جام دنیای نمادین 2018 شرکت کردند و تیم برنده جام را بر بالای دستان خود برد.

الکساندر پانتیکین، قهرمان دنیا و رالی داکار به عنوان سفیر اکاترینبورگ در جام دنیای 2018 میهمان ویژه این رقابت ها بود. در سرانجام تیم های شرکت کننده توپ یادگاری را با امضای پانتیکین دریافت کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65671

به "چاپ 400 هزار کاتالوگ 5 زبانه شهرداری مسکو برای طرفداران فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ 400 هزار کاتالوگ 5 زبانه شهرداری مسکو برای طرفداران فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید