پیروانی دستیار استیلی شد، دیدار تدارکاتی احتمالی امیدها با قطر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمید استیلی در آستانه شروع اردوی تیم فوتبال امید ایران از اضافه شدن امیرحسین پیروانی به کادر فنی این تیم اطلاع داد و گفت: همه ما به خوبی می دانیم که کار سختی در پیش داریم و به همین دلیل از ابتدا به دنبال ایجاد کادری قدرتمند با حضور نفرات توانمند و با تجربه بودیم. علاوه بر رضا شاهرودی و علیرضا امامی فر که هر دو مربیان با دانش و صاحب تجربه هستند با موافقت کمیته فنی با امیرحسین پیروانی وارد مذاکره شدیم. پیروانی مربی با دانش و با اخلاقی است که در تیم جوانان سابقه همکاری با تعدادی از اعضای تیم را داشته و از هر نظر یک انتخاب بسیار منطقی و مناسب بود.

پیروانی دستیار استیلی شد، دیدار تدارکاتی احتمالی امیدها با قطر

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

وی ادامه داد: چند جلسه با هم صحبت کردیم و خیلی زود به توافق رسیدیم چرا که نگاه مثبت و سازنده ای وجود داشت. فکر می کنم در این کادر هیچ هدفی به جز موفقیت و سربلندی تیم المپیک ایران وجود ندارد. امیرحسین پیروانی عضو جدید کادر فنی تیم امید خواهد بود که کار خودش را از اردوی آینده رسما با تیم شروع می نماید. به این ترتیب کادر ما تکمیل شده و در بخش فنی هم یک تیم کامل ، یکدل و متحد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران همچنین از احتمال انجام دیدار این تیم برابر قطر اطلاع داد و گفت: فدراسیون فوتبال قطر به ما پیشنهاد داد بعد از بازی مقابل اندونزی در دوحه برابر تیم المپیک قطر قرار بگیریم. این پیشنهاد از هر نظر فوق العاده است اما با بازی های لیگ تداخل دارد. بر همین اساس با آقای سعید فتاحی مذاکراتی داشتیم که باید از وی و سازمان لیگ همچنین مربیان باشگاه ها به خاطر حمایت هایی که در تنظیم برنامه ها با تیم امید تا امروز داشته اند تشکر کنم. اگر شرایط فراهم گردد و بتوانیم امکان جابه جایی بازی ها را داشته باشیم می توانیم بعد از انجام دو مسابقه برابر اندونزی یک بازی بسیار مفید هم مقابل قطر برگزار کنیم که در این صورت اردوی آبان ماه برای ما بسیار مفید و ایده آل خواهد بود.

استیلی در انتها گفت: از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر می کنم. همچنین امیدوارم سایر بخش ها و ارگان های مربوطه هم در این مقطع نهایت همراهی و حمایت را از تیم داشته باشند تا فدراسیون فوتبال در این راستا تنها نباشد و در فرصت کوتاه باقیمانده با بهترین شرایط و تامین تمامی امکانات مورد احتیاج برنامه های آماده سازی خودمان را به بهترین شکل ممکن دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48308

به "پیروانی دستیار استیلی شد، دیدار تدارکاتی احتمالی امیدها با قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی دستیار استیلی شد، دیدار تدارکاتی احتمالی امیدها با قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید