پیروانی: باید تدارکات بهتری برای تیم ملی فراهم گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال با ابراز گلایه از لغو دیدار محبت آمیز با تیم ملی لهستان می گوید برگزاری این بازی می توانست تجربه خوبی برای شاگردانش باشد.

پیروانی: باید تدارکات بهتری برای تیم ملی فراهم گردد

امیر حسین پیروانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره لغو دیدار محبت آمیز تیم ملی جوانان فوتبال با تیم ملی فوتبال جوانان لهستان، اظهار کرد: از یک ماه و نیم پیش برای برگزاری این بازی برنامه ریزی نموده بودیم و دیدار با لهستان می توانست یک بازی بین المللی، اروپایی برای بازیکنانم باشد. ما بر اساس نیازمان درخواست این بازی را داده بودیم، اما متاسفانه دو روز پیش به ما خبر دادند که این بازی برگزار نمی گردد.

سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا این دیدار به دلیل کوتاهی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران لغو شده است، گفت: سرپرست تیم ملی جوانان خبر لغو بازی را به من خبر داد و گویا لهستانی ها تیم دیگری را جایگزین ایران نموده اند. نمی دانم چه کسی در این موضوع کوتاهی نموده است، اما روی برگزاری این بازی حساب نموده بودیم. برگزاری این بازی به قدری مفید بود که ما درخواست دو بازی پیاپی با لهستان را داده بودیم.

او درباره برنامه های تیمش در آستانه دو ماه تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا، خاطر نشان کرد: ما بعد از برگزاری هفته چهارم لیگ برتر، اردوی خودمان را در تهران شروع می کنیم و سعی مان بر این است که زمین مناسبی را برای تیم ملی پیدا کنیم. 23 مهر ماه بازی های تیم ملی در قطر شروع می گردد، ولی هنوز ما نتوانسته ایم بازی مناسبی را هماهنگ کنیم و الان هم نمی توانیم این کار را انجام دهیم چرا که همه تیم های خوب برنامه ریزی های خود را انجام داده اند.

پیروانی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی حریفان ایران در ماه های گذشته، افزود: تیم ملی قطر قهرمان دوره گذشته در تورنمنت اسپانیا حضور دارد و با تیم های مکزیک، اسپانیا و کاستاریکا دیدار نموده است. ژاپن دیگر حریف تیم ملی فوتبال ایران در پنج ماه اخیر با تیم های برزیل، فرانسه، اسپانیا، چک و کرواسی بازی نموده است.

او اضافه کرد: در اواخر شهریور ماه ما هم در تورنمنت چین شرکت می کنیم که تیم های ملی غنا، قزاقستان و چین حضور دارند. ما تا دو ماه پیش روی بازی با لهستان حساب نموده بودیم، ولی این بازی هم لغو شده است. فعلا فقط برنامه اردوی تهران تعیین شده و تعیین نیست در روزها و ماه های آینده با چه تیم هایی بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال گفت: امیدوارم در این فرصت کم بهترین تدارکات برای تیم ملی جوانان در نظر گرفته گردد تا بتوانیم پس از سال های زیاد برای ایران در آسیا افتخار آفرینی کنیم و سهمیه رقابت های جام جهانی جوانان را به دست بیاوریم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که از 22 مهر لغایت 9 آبان 95 در بحرین برگزار می گردد با تیم های قطر، ژاپن و یمن هم گروه است اما تدارکات ضعیف تری نسبت به دو تیم قطر و ژاپن داشته است. تیم ملی ژاپن در پنج ماه گذشته با تیم های سرشناس و قدرتمندی مانند، جمهوری چک، کرواسی، کره جنوبی، برزیل، فرانسه، بحرین، انگلیس، کره شمالی، کره جنوبی، ویتنام، چین و ویتنام دیدار نموده است.

انتهای پیغام

مجله دعوت: مجله دعوت | انجمن فعالین و توسعه دهندگان وب

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58408

به "پیروانی: باید تدارکات بهتری برای تیم ملی فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: باید تدارکات بهتری برای تیم ملی فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید