پسر زیدان جای ناواس را در رئال مادرید می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، سنگربان کاستاریکایی کهکشانی ها فصل آینده دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت.

پسر زیدان جای ناواس را در رئال مادرید می گیرد

به گزارش خبرنگاران، نشریه مارکا مدعی شده است که باشگاه رئال مادرید به کیلور ناواس گفته است که برای فصل آینده روی او حساب نمی نماید و این سنگربان کاستاریکایی باید به دنبال تیمی جدید باشد.

با ورود تیبو کورتوا از چلسی به رئال مادرید در ابتدای فصل جاری، فرصت های ناواس برای بازی در ترکیب اصلی بسیار محدود شد و با وجود بازگشت مقطعی او به ترکیب پس از بازگشت زین الدین زیدان به نیمکت کهکشانی ها، باشگاه تمایلی به حفظ این دروازه بان 32 ساله ندارد.

رئال مادرید در حالی ناواس را به مذاکره با تیمی جدید ترغیب نموده است که او در ماه ژانویه سال جاری قراردادش را تمدید کرد، هر چند به نظر می رسد که این اقدام تنها به منظور دریافت رقمی بالاتر از محل فروش سنگربان تیم ملی کاستاریکا بوده است. زیدان در سرانجام هفته گذشته این خبر را به کیلور ناواس خبر داد و ظاهراً شنیدن این خبر او را به شدت ناراحت نموده چرا که باور داشت هنوز این شانس را دارد که با کورتوا برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کند. به این ترتیب ناواس باید سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

این بدان معناست که بازی یکشنبه هفته آینده رئال مادرید مقابل رئال بتیس در هفته آخر لالیگا آخرین حضور ناواس در ترکیب رئال مادرید خواهد بود. نکته جالب این است که بتیس همان تیمی است که ناواس آخرین بازی اش را در فصل 15-2014 مقابلش انجام داد، فصلی که در سرانجام آن قرار بود با داوید دخه آ سنگربان منچستریونایتد معاوضه گردد اما در نهایت این اتفاق صورت نگرفت.

ناواس با رئال مادرید سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها و سه قهرمانی در سوپرجام اروپا کسب کرد و بدون شک یکی از بهترین سنگربان های تاریخ این باشگاه محسوب می گردد.

در همین حال مارکا نوشته است که زیدان می خواهد که پسرش لوکا جانشین کیلو ناواس گردد و ذخیره کورتوا باشد. در حال حاضر آندری لونین دروازه بان سوم رئال مادرید محسوب می گردد اما ظاهراً زیدان به توانایی های او به عنوان سنگربان دوم تیم اعتقاد ندارد و می خواهد فرزند خود را به ذخیره کورتوا تبدیل کند. لونین این فصل را به صورت قرضی در تیم لگانس سپری می نماید و لوکا زیدان 21 ساله هم در تیم رئال مادرید کاستیا در دسته سوم فوتبال اسپانیا است.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23607

به "پسر زیدان جای ناواس را در رئال مادرید می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر زیدان جای ناواس را در رئال مادرید می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید