پرسپولیس شبیه خودش،برانکو می دانست

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس از 5 بازی نیم فصل دوم لیگ به میانگین دو امتیاز از هر بازی دست یافته و ریتم تیم هم قبل از اولین بازی آسیایی همانی شده که باید.پرسپولیس مثل دو فصل قبل در جهت قهرمانی لیگ برتر قرار گرفته است.

پرسپولیس شبیه خودش،برانکو می دانست

بالانس در دفاع و حمله،موقعیت های فراوان

تیم برانکو که در شروع نیم فصل دوم با وجود استفاده از بازیکنان جدید نتوانسته بود بازی های قابل قبولی ارائه دهد مقابل صنعت نفت شبیه به خودش شد و نمایشی ارائه کرد تا هوادارانش را به هفته های آینده و ادامه جهت در رسیدن به هت تریک قهرمانی امیدوار کند.

پرسپولیس در این بازی مثل بازی های قبلی باز هم کنترل مسابقه را در دست گرفت و ضمن اینکه بازی مالکانه ای ارائه داد پیروز به خلق موقعیت های متعدد شد.در واقع برعکس اینکه در بازی های قبلی خط میانی پرسپولیس پیروز به ساختن موقعیت نمی شد این بار ترکیبی که برانکو به میدان فرستاد جواب داد و پرسپولیس غیر از گلی که به ثمر رساند نزدیک به 8-7 موقعیت گل دیگر داشت و می توانست با نتیجه ای بسیار بهتر به پیروزی برسد.

این بار خبری از عالیشاه در ترکیب اصلی نبود و ترابی و نعمتی به عنوان هافبک کناری به بازی رفتند.نوراللهی هافبک دفاعی بود و بشار در راس لوزی نهاده شد.زوج خط حمله هم متشکل از دو مهاجم نوک بود که به نظر می رسد ترکیب ایده آل تری است.

معضل خط میانی پرسپولیس با آمادگی نوراللهی و اوج دریافت ترابی حل شد و با اینکه نعمتی و رسن پرنوسان بازی می کردند اما سرخ ها با 65 درصد مالکیت توپ 10 موقعیت گل ایجاد کردند که در مقایسه با بازی های قبلی یک پیشرفت فوق العاده بود.

پرسپولیس دو بار تیر دروازه حریف را لرزاند و پنج شش بار دیگر دریس دروازه بان با انگیزه نفت دروازه تیمش را نجات داد و از این حیث پرسپولیس بدشانس بود چرا که شاید اگر شهاب گردان به جای این گلر باانگیزه در میدان بود،احتمالا برد سرخ ها پررنگتر هم می شد.

پرسپولیس در این بازی با وجود بارش تند باران به ریتم خوبی دست یافت و ضرباهنگ بازی اش را به تدریج بالا برد و موقعیت های زیادی ساخت .حالا با این نمایش و درخشش بسیاری از بازیکنان این تیم در فاز حمله مثل علیپور،بودیمیر و ترابی یا بازی درخشان هافبک هایی مثل نوراللهی همه به بازی های بعدی سرخ ها امیدوار شدند و از این به بعد شاید تغییرات برانکو نیز در هر بازی کمتر باشد .

پرسپولیس البته در دفاع هم مثل بیشتر بازی های این فصل فوق العاده بود و تقریبا غیر از یک صحنه موقعیتی به حریف نداد تا در دفاع و حمله به موازنه لازم برسد و ضمن ثبت یک کلین شیت دیگر به سه امتیاز مهم دست یابد.

این نمایش در حالی ارائه شد که پرسپولیس به خاطر بازی های روان استقلال در نیم فصل دوم و با وجود مهره های تازه واردش تحت فشار نهاده شده بود اما در بهترین زمان ممکن و قبل از اولین بازی آسیایی اش به خودش آمد و در ریل پیروزیت افتاد.البته خیال راحت برانکو و کادر فنی پرسپولیس در هفته های گذشته ناشی از دانش و آگاهی آنها نسبت به زمان راه افتادن تیمش شان بود.

در واقع برانکو و همکارانش می دانستند که بعد از 6-5 بازی این تیم که بدنسازی کاملی پشت سر گذاشته و چند مهره جدید دارد بموقع راه می افتد و به همین خاطر در شرایطی که همه نگران پرسپولیس و نمایش هایش بودند خیال برانکو و همکارانش راحت بود که همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

پرسپولیس در این فاصله افتان و خیزان پیش رفت و البته از قامت یک مدعی قهرمانی خارج نشد.آنها با وجود نمایش های نه چندان جالب از چهار بازی قبلی لیگ فزونی شان 7 امتیاز گرفته و در جام حذفی نیز از دو بازی فوق العاده سنگین و سخت سر بلند بیرون آمده بودند.

حالا پرسپولیس از 5 بازی نیم فصل دوم لیگ به میانگین دو امتیاز از هر بازی دست یافته و ریتم تیم هم قبل از اولین بازی آسیایی همانی شده که باید.پرسپولیس مثل دو فصل قبل در جهت قهرمانی لیگ برتر قرار گرفته است و در فرم خوبی فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا را شروع خواهد نمود.

پرسپولیس در جام حذفی به نیمه نهایی رسیده ، در لیگ برتر همچنان مدعی قهرمانی است و به زودی پا به مسابقاتی خواهد گذاشت که یک فصل در نیمه نهایی و فصل بعد در فینالش بوده است.

3-670

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14065

به "پرسپولیس شبیه خودش،برانکو می دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس شبیه خودش،برانکو می دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید