پرداخت 21میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج

به گزارش مجله سرگرمی، به مناسبت هفته گردشگری نشست فعالان بخش گردشگری با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز شنبه 7مهرماه 97برگزارشد.

پرداخت 21میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویر احمد، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، این استان در این نشست با اشاره به ظرفیت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان امروز به عنوان یک مقصد جدید گردشگری در کشور شناخته شده است.

باقری با بیان اینکه توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توسعه زیرساخت های حمل نقل است اظهارکرد: حمل نقل ریلی و هوایی نقش بسیار مهمی در توسعه صنعت گردشگری دارد که متاسفانه مرکز استان از این دو زیرساخت محروم است.

دبیرکارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تبلیغات و اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری را از دیگر عوامل جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری بیان کرد و اضافه کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر با چاپ کتابچه ها،ساخت مستند ها و توزیع اقلام تبلیغاتی کارهای برزگی برای معرفی کهگیلویه وبویراحمد اجرا شده است.

او ادامه داد: با یاری بخش خصوصی توانستیم درآمد زایی و اشتغال زایی را در صنعت گردشگری کهگیلویه وبویراحمد ایجاد کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهکیلویه بویراحمد با اشاره به ایجاد زیر ساخت های گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در دولت تدبیر و امید ابراز داشت: طرح های بزرگی را در چند سال اخیر برای توسعه گردشگری با یاری سرمایه گذارن بخش خصوصی در استان کلنگ زنی و افتتاح شده است.

باقری از پرداخت بیش از 21میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی کشور به ایجاد هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج اطلاع داد و گفت: خوشبختانه این پروژه در سفر ریاست محترم جمهوری به استان کلنگ زنی شد و هم اکنون بیش از 65درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او همچنین ایجاد اردوگاه تفریحی و رفاهی غاره دهشیخ را از دیگر پروژهای بزرگ سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد و اضافه کرد: کوشش داریم تا پروژه های دیگری را برای توسعه صنعت گردشگری استان فراهم سازیم.

در خاتمه این نشست فعالان گردشگری از کوشش های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در جهت توسعه زیرساخت های گردشگری و ثبت لباس محلی زنان و مردان استان قدردانی کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40412

به "پرداخت 21میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 21میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید