پاسخ گواردیولا به شایعه ملحق شدن مسی به او در منچسترسیتی

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی سابق بارسلونا راجع به شایعه ای که درباره آینده شاگرد قدیمی اش منتشر شده است، اظهارنظر کرد.

پاسخ گواردیولا به شایعه ملحق شدن مسی به او در منچسترسیتی

به گزارش خبرنگاران، در پی بروز برخی اختلافات میان لیونل مسی و اریک آبیدال، شایعاتی درباره آینده کاپیتان آرژانتینی بارسلونا شکل گرفته است؛ از جمله اینکه این بازیکن 32 ساله در پایان فصل از آبی و اناری ها جدا خواهد شد و منچسترسیتی یکی از مقاصد احتمالی او خواهد بود. مسی طبق توافقی که با مدیران باشگاه بارسلونا انجام داده در پایان هر یک از فصول باقی مانده به پایان قراردادش با این تیم می تواند نوکمپ را ترک کند و به همین دلیل شایعات فراوانی درباره آینده اش وجود دارد. سیتی هم یکی از تیم هایی بوده که از مدت ها پیش رؤیای جذب این ستاره آرژانتینی را در سر داشته است. با این حال پپ گواردیولا می گوید که امیدوار است مسی در تیم زادگاه او به دوران بازیگری اش ادامه دهد.

سرمربی کاتالان منچسترسیتی درباره شایعاتی که درباره آینده مسی شکل گرفته است گفت: مسی بازیکن بارسلونا و آنجا هم خواهد ماند. این آرزوی من است. دوست ندارم درباره بازیکن تیمی دیگر حرف بزنم. به اعتقاد من مسی در بارسلونا بازنشسته می شود و این چیزی است که من هم می خواهم رخ دهد.

گواردیولا در ادامه به تمجید از ستاره آرژانتینی خط حمله تیم خودش سرخیو آگوئرو پرداخت، کسی که روز گذشته جایزه بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را کسب کرد. او گفت: آگوئرو یکی از بهترین بازیکنان لیگ برر است. با وجود مصدومیت ها، او هر فصل آماده کمک به تیم بوده است. سرخیو بازیکنی استثنایی و انسانی باورنکردنی است.

آگوئرو که بهترین گلزن تاریخ تیم فوتبال منچسترسیتی است، تا به حال هفت بار جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را کسب کرده و از این حیث رکورددار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69044

به "پاسخ گواردیولا به شایعه ملحق شدن مسی به او در منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ گواردیولا به شایعه ملحق شدن مسی به او در منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید