وعده مساعد وزیر برای برطرف مسائل بیمارستان های خصوصی فارس

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار فارس در سفر به تهران مسائل مربوط به استان فارس در حوزه های مختلف انرژی، پروژه های عمرانی و امور مربوط به حوزه بهداشت و درمان را پیگیری کرد.

وعده مساعد وزیر برای برطرف مسائل بیمارستان های خصوصی فارس

به گزارش از ، عنایت الله رحیمی در ملاقات با بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شر کت ملی صنایع پتروشیمی ایران درباره استفاده از ظرفیت های گازی فارس که نخستین استان بهره مند از منابع گازی کشور است تبادل نظر کرد.

در این ملاقات مقرر شد با توجه به ظرفیت های موجود استان و عبور تعداد زیادی از خطوط گازی کشور از استان فارس استفاده مطلوبی از این موقعیت استان با هدف توسعه صنایع به ویژه صنایع پتروشیمی استان صورت گیرد.

تامین مواد اولیه و خوراک پتروشیمی جی. ال. تی شیراز و پیشبرد فرایند اجرایی آن از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه از سوی استاندار فارس مطرح شد و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور قول مساعدت داد.

نماینده عالی دولت در استان فارس در ملاقات خود با مجموعه سازمان مدیریت، قرارگاه خاتم، وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی که با حضور معاونان وزیر، نمایندگان مجلس و رئیس کمیسیون عمران برگزار گردید به آنالیز شرایط طرح های حوزه این دو وزارتخانه در استان فارس که از سوی قرارگاه خاتم الانبیا در دست اجرا است پرداخت.

در این جلسه وزارتخانه های مربوطه شرایط و شیوه تخصیص اعتبارت به پروژه ها را تشریح کردند و بر اساس پیگیری های اجرا شده و تاکید استاندار فارس بر تاثیرگذار بودن این پروژه در توسعه همه جانبه فارس به عنوان پروژه های زیرساختی مقرر شد سرعت بیشتری به اجرای پروژه های مذکور داده گردد.

پروژه راه آهن اقلید به یزد، سد های، خط دوم آبرسانی به شیراز، پروژه بزرگراهی دشت ارژن به تنگ بوالحیات و سد نرگسی از جمله پروژه هایی بود که شرایط آن ها در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد.

رحیمی در ملاقاتی با دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت درباره شرایط دانشگاه های علوم پزشکی استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فسا، جهرم، لار و گراش مذاکره کرد.

به درخواست استاندار فارس وزیر بهداشت قول داد تا سرانجام هفته آینده سه دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان های شیراز اختصاص یابد و همچنین تا سرانجام ماه نیز دو بیمارستان در شهرستان های نیریز و مرودشت به این دستگاه مجهز شوند.

استاندار فارس در این ملاقات به موضوع تعطیلی بیمارستان های خصوصی و خیریه استان در پی شیوع کرونا و آسیب دیدن این بیمارستان ها نیز اشاره نمود که مقرر شد تدابیر لازم برای جبران خسارت ها اندیشیده گردد.

بر اساس پیشنهاد استاندار فارس امکان استفاده بیمارستان های خصوصی از وام های کم بهره مهیا خواهد شد.

پیگیری مسائل مربوط به مراقبان سلامت، پزشکان خانواده و شرایط هزینه های جاری و عمرانی دانشگاه های علوم پزشکی استان از جمله موضوعاتی بود که دکتر رحیمی در ملاقات خود با وزیر بهداشت به آن ها پرداخت و با وعده مساعدت از سوی وزیر مقرر شد به زودی شاهد برطرف مسائل باشیم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90590

به "وعده مساعد وزیر برای برطرف مسائل بیمارستان های خصوصی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده مساعد وزیر برای برطرف مسائل بیمارستان های خصوصی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید