ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفظ سلامت شهروندان مجبور شدیم محدودیت تردد و انسداد در بعضی محورها به ویژه محورهای اصلی استان ایجاد کنیم.

ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

حسین کلانتری در مورد اقدامات صورت گرفته در استان برای مقابله با ویروس کرونا، اضافه کرد: ورودی های اصلی استان از جمله محورهای اصفهان-یاسوج و شیراز-یاسوج بر روی خودروهای با پلاک های مربوط به استان های درگیر با کرونا که شرایط مناسبی ندارند، مسدود می گردد.

وی با تاکید بر اینکه تیم های غربالگری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین نیروهای انتظامی در این محورها مستقر است، اظهارکرد: خودروهایی که دارای سرنشین های بومی هستند پس از انجام معاینه اولیه در صورت عدم وجود علائم بیماری مجوز ورود به استان را می گیرند و کسانی که تست آن ها مثبت اعلام گردد، قرنطینه خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود: افراد مبتلا به ویروس کرونا حتما در مکان های تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به مدت دو هفته قرنطینه می شوند و پس از سپری شدن این مدت در صورت تایید سلامت آنان از سوی دانشگاه مجوز ورود آن ها به استان صادر می گردد.

کلانتری توضیح داد: براساس مصوبات قبلی در ستاد مقابله با کرونا در استان از آنجایی که هتل ها، اقامتگاه ها، مراکز گردشگری و توریستی و اماکن آموزشی از پذیرش هرگونه مسافری خودداری می نمایند بنابراین از پذیرش خودروهایی که سرنشین آن ها غیربومی بوده و دارای پلاک مربوط به استانهای درگیر کروناست، ممانعت می گردد.

وی با تاکید بر اینکه تیم های غربالگری و نیروهای انتظامی به صورت 24 ساعته در محورهای اصلی و مواصلاتی استان مستقر هستند، مطرح نمود: بدون شک همکاری مردم در این خصوص علاوه بر تامین سلامت و بهداشت شهروندان کاهش تلفات و خسارات را نیز در پی خواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: آگاهی و همکاری مردم موجب حفظ آرامش حاکم بر استان می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری خواهان همکاری مردم با نیروهای انتظامی و تیم های بهداشت و درمان در ورودی های شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

مجله عکس ها: مجله عکاسی و نگاه هنری به تصاویر

عکس پارسی: گالری تصاویر تاریخی پارس

اخبار ورزشی: مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75004

به "ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مسافران به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید