ورود روسیه برای انتها دادن به اختلاف نورماگمدوف و مک گرگور

به گزارش مجله سرگرمی، روسیه به طور رسمی آمادگی خود را برای میزبانی از مبارزه حساس نورماگمدوف و مک گرگور گفت.

ورود روسیه برای انتها دادن به اختلاف نورماگمدوف و مک گرگور

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، عمر کرملف، دبیرکل فدراسیون بوکس روسیه با اعلام آمادگی برای میزبانی از مبارزه نورماگمدوف و مک گرگور اظهار داشت تمامی هزینه های سازماندهی آن را نیز خواهند پرداخت.

حبیب نورماگمدوف از روسیه در ماه اکتبر سال 2018 میلادی طبق قوانین رشته MME توانست مک گرگور ایرلندی را شکست دهد. مک گرگور پس از این مبارزه بارها حریف روسی اش را به برگزاری مسابقه ای دیگر دعوت نموده، اما نورماگمدوف گفته است چنین دوئلی وجود نخواهد داشت.

عمر کرملف، دبیرکل فدراسیون بوکس روسیه درباره این مبارزه گفت: حبیب نورماگمدوف برای رقابت در بوکس باید آمادگی متفاوتی داشته باشد. هر کسی می تواند شانس خود را امتحان کند و ما نیز وارد این موضوع شدیم. برای نمونه اختلافاتی میان نورماگمدوف و مک گرگور وجود دارد.

وی اضافه نمود: حبیب باید یکبار برای همواره این موضوع را حل نماید و وارد میدان مسابقه طبق قوانین بوکس گردد. این دو می توانند بدون هیچ گونه مبارزه و مشت زنی در میدان به اختلافات انتها دهند. این تنها گزینه است. فدراسیون بوکس روسیه آماده سازماندهی این مبارزه طبق قوانین جهانی است و هزینه های آن را نیز خواهیم پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 خرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86176

به "ورود روسیه برای انتها دادن به اختلاف نورماگمدوف و مک گرگور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود روسیه برای انتها دادن به اختلاف نورماگمدوف و مک گرگور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید