وحید امیری عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به دعوت رئیس دانشگاه لرستان، عضو شورای ورزش این دانشگاه شد.

وحید امیری عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد و از زیرساخت های ورزشی سایت مرکزی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

صبح امروز، 22 اردیبهشت با حضور وحید امیری در حوزه ریاست دانشگاه لرستان، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان از او تقدیر کرد. از طرف عزیزی، به صورت نمادین، پیراهن شماره 19 تیم فوتبال دانشگاه لرستان به وحید امیری اهدا شد.

همچنین، این بازیکن هم استانی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به دعوت رئیس دانشگاه لرستان، عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد.

خسرو عزیزی در این ملاقات گفت: باعث افتخار است که جوانان هم استانی همچون وحید امیری، علیرضا بیرانوند و سایر جوانان در سطح ملی درخشیده اند و در عرصه های مهم بین المللی برای کشور و استان ما افتخار آفرینی نموده اند.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه نمود: امیدواریم از مشورت های تخصصی وحید امیری در راستای ارتقای هرچه بهتر کیفی زیرساخت های ورزشی دانشگاه لرستان بهره ببریم.

وی توضیح داد: برنامه ریزی های تیم مدیریتی دانشگاه لرستان در جهت گسترش زیرساخت های ورزش دانشجویی دانشگاه لرستان بوده و در این راستا خوشبختانه، تیم های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان پیروزیت های مختلفی در این سال ها کسب نموده اند.

در این ملاقات، حجت اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز از وحید امیری، تقدیر کرد و گفت: حضور وحید امیری که از افتخارات کشور است در دانشگاه لرستان باعث افزایش انگیزه و کیفیت تیم های ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان می گردد.

احسان احمدی، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان در این ملاقات از وحید امیری دعوت کرد در آیین اختتامیه المپیاد درون دانشگاهی لرستان که قرار است در ترم اول تحصیلی جاری برگزار گردد حضور یابد و امیری نیز این دعوت را پذیرفت.

لازم به ذکر است، وحید امیری از زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان (سایت مرکزی)، بازدید کرد. همچنین امیری از کوشش های تیم مدیریتی دانشگاه لرستان به خاطر تقویت و گسترش زیرساخت های ورزشی و تربیت بدنی دانشگاهی، تشکر کرد و عملکرد این تیم را در زمینه تقویت زیرساخت های ورزشی دانشجویی، پیروز دانست.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90381

به "وحید امیری عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید امیری عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید