واکنش مربی تیم ملی کشتی آزاد به اعتراض پرویز هادی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای انتخاب نفرات در المپیک تعیین است و کار ما برای حضور در این مسابقات پس از رقابت های جهانی 2019 قزاقستان آغاز شد.

واکنش مربی تیم ملی کشتی آزاد به اعتراض پرویز هادی

وی ادامه داد: به همین منظور تمامی کشتی گیران شانس این را داشتند که ابتدا در رقابت های انتخابی جام تختی و پس از آن در مسابقات جام تختی کرمانشاه به عنوان یکی از مراحل اصلی انتخابی تیم ملی حضور پیدا نمایند که نفرات منتخب این مسابقات نیز به رقابت های آسیایی در هند اعزام شدند.

مهربان توضیح داد: با توجه به شرایطی که به واسطه کرونا به وجود آمد و در یکسال گذشته تمام اتفاقات را در دنیا دستخوش تغییرات کرد، کشتی نیز از این قائده مستثنی نبود و حتی بازی های المپیک هم به مدت یکسال به تعویق افتاد.

مربی تیم ملی کشتی گفت: حدود 7 ماه تمرینات کشتی تعطیل بود و عملاً کار ما با رقابت های لیگ و برگزاری اردوهای تیم های ملی از شهریورماه گذشته شروع شد. پس از آن نیز با توجه به اینکه مقرر بود رقابت های دنیای کشتی در صربستان برگزار گردد، بین نفرات منتخب که در یکسال گذشته مورد آنالیز کادر فنی قرار گرفته بودند مسابقات انتخابی برگزار گشت و در ادامه نیز کادر فنی با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی و اعزام به مسابقات برون مرزی به دنبال پیدا کردن فرد منتخب برای حضور در رقابت های المپیک بود.

مهربان تأکید کرد: کادر فنی پس از برگزاری تورنمنت لهستان، نفرات منتخب خود برای حضور در المپیک 2021 توکیو را اعلام خواهد نمود و تا آن موقع کسی انتخاب شده نیست.

وی در خصوص چگونگی انتخاب نفرات برای حضور در جام تختی که مرحله اول گزینشی مسابقات دنیای 2021 نروژ محسوب می گردد، گفت: با توجه به اینکه امکان برگزاری رقابت های انتخابی جام تختی به دلیل شیوع کرونا و فشردگی برنامه ها وجود نداشت، نسبت به معرفی نفرات اقدام کردیم و ملاک ما نیز عملکرد کشتی گیران در رقابت های قهرمانی کشور بیرجند، مسابقات آسیایی دو سال گذشته در رده سنی بزرگسالان و امید، رقابت های قهرمانی جوانان دنیا و اردوهای تیم های ملی بود.

مربی تیم ملی کشتی در خصوص اعتراض بعضی از کشتی گیران برای دعوت نشدن به رقابت های جام تختی گفت: اگر کشتی گیری از طرف هیأت کشتی استان معرفی گردد، توسط کادر فنی آنالیز خواهد شد.

مهربان با توجه به اعتراض اخیر پرویز هادی، در خصوص عدم دعوت از این کشتی گیر گفت: پرویز هادی کشتی گیری است که زحمات زیادی کشیده، سال ها عضو تیم ملی بود و ما احترام زیادی برای وی قائل هستیم، اما وی در مسابقات انتخابی مقابل امین طاهری و امیرحسین زارع کشتی را واگذار نموده و بعد از آن نیز ما شنیدیم که برای حضور در شورای شهر تبریز ثبت نام نموده و قصد حضور در شورا را دارد.

وی در سرانجام ادامه داد: البته نمی دانم چرا هادی در چند ماه گذشته و پس از رقابت های انتخابی در آبان ماه، هیچ درخواستی برای حضور در تیم های ملی نداشت و به یکباره علاقمند حضور در تیم ملی کشتی شد، اما با توجه به اینکه احترام ویژه ای برای مردم غیور و پهلوان دوست تبریز و آذربایجان قائل هستیم، اگر وی آمادگی حضور در جام تختی را دارد می تواند به صورت رسمی درخواست خود را به فدراسیون بدهد و کادر فنی نیز حتماً این درخواست را مورد آنالیز قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 143969

به "واکنش مربی تیم ملی کشتی آزاد به اعتراض پرویز هادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مربی تیم ملی کشتی آزاد به اعتراض پرویز هادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید