همکاری بین بخشی مجموعه های دانشگاهی به توسعه کشور می انجامد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مجموعه های دانشگاهی در استان سمنان ید واحده هستند.

همکاری بین بخشی مجموعه های دانشگاهی به توسعه کشور می انجامد

به گزارش خبرنگاران، نوید دانایی در نشست امروز با رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور و رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهارکرد: اگر قرار بر این است که توسعه علمی، آموزشی، پژوهشی در کشور ایجاد گردد، همکاری بین بخشی مجموعه های دانشگاهی باید توسعه پیدا کند.

وی افزود: مجموعه های دانشگاهی در استان سمنان ید واحده هستند و جهاددانشگاهی استان سمنان نیز از مجموعه های ارزشمند و تأثیرگذار دانشگاهی استان سمنان است که با ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمند، خدمات و فعالیت های اثرگذاری در استان سمنان داشته است و ما مفتخر به همکاری با جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: ما معتقدیم اگر رویکرد و نگاه مجموعه جهاددانشگاهی با تیم های متحد علمی، آموزشی و پژوهشی در کشور تسری پیدا کند، به توسعه بیش از پیش کشور کمک خواهد کرد.

دانائی بیان داشت: این نشست تخصصی با هدف گسترش همکاری مشترک بین این دانشگاه و پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی کشور برگزار شده است و امیدوارم نتایج حاصل از این نشست منجر به انجام پژوهش های گسترده در حوزه های مختلف گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به همکاری این دانشگاه با جهاد دانشگاهی استان سمنان در سالیان متمادی، گفت: ما باید باتمام توان به همدیگر کمک کنیم تا در حوزه های پژوهشی، آموزشی و درمانی پیشرفت نماییم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57946

به "همکاری بین بخشی مجموعه های دانشگاهی به توسعه کشور می انجامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری بین بخشی مجموعه های دانشگاهی به توسعه کشور می انجامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید