همه اعزام های فردی و گروهی ملی پوشان تنیس روی میز تا دو ماه آینده

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از چهارم مهرماه در تایلند شروع می گردد به همین منظور تیم ملی تنیس روی میز از 18 مردادماه اردوهای آماده سازی خود را زیر نظر کاظم مستحقی راد در تهران و آموزشگاه بین المللی تنیس روی میز شروع نموده است.

همه اعزام های فردی و گروهی ملی پوشان تنیس روی میز تا دو ماه آینده

نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق پسند با فزونی در رقابت های انتخابی تیم ملی (سه نفر) یا به صورت انتصابی (دونفر) در ترکیب تیم ملی برای اعزام به تایلند قرار گرفتند. این بازیکنان تا پیش از اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، در کمپ تمرینی یا مسابقات اوپن پیش بینی شده شرکت می نمایند و به همین دلیل اعزام هایی به چین، اتریش، بلغارستان، بلژیک، سوئد و جمهوری چک خواهند داشت. البته همه این اعزام ها گروهی نیست و بعضی از آنها ویژه یک بازیکن است!

طبق برنامه پیشنهادی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که با موافقت فدراسیون و تایید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان نهایی شده است، این تیم پیش از اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، یک مرحله تمرین در کمپ اشلاگر خواهد داشت. حضور در کمپ اشلاگر طی روزهای 2 تا 10 شهریورماه انجام می گردد. پس از آن تیم ملی در مسابقات اوپنی که اتریشی ها میزبانی آن را بر عهده دارند، حضور پیدا می نماید. این مسابقات 10 تا 16 شهریورماه برگزار می گردد. به فاصله دو روز پس از اتمام مسابقات اوپن اتریش، مسابقات اوپن دیگری در بلژیک برگزار می گردد که تیم ملی ایران هم در آن شرکت خواهد نمود. این مسابقات از 18 شهریورماه شروع شده و تا 22 شهریورماه ادامه دارد.

هر پنج بازیکن تیم ملی تنیس روی میز در کمپ اشلاگر و مسابقات اوپن اشلاگر و بلژیک حضور خواهند داشت اما بعضی از آنها حضور در رقابت های دیگری را هم تجربه خواهند کرد.

برادران عالمیان بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز هستند که پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و شرکت در برنامه های برون مرزی پیش بینی شده برای تیم ملی، اعزا م هایی خواهند داشت البته نه به طور همزمان!

به گزارش خبرنگاران، نوشاد عالمیان که عضو تیم منتخب پنج نفره آسیا است باید طی روزهای 10 و 11 مرداد ماه در مسابقات آسیا - اروپا که در کشور چین برگزار می گردد، شرکت کند. در این رقابت ها عالمیان در کنار مالونگ قهرمان فعلی دنیا از چین، میزوتانی نفر پنجم دنیا از ژاپن، تانگ پنگ نفر یازدهم دنیا از هنگ کنگ و چان چی یوان نفر سیزدهم دنیا از چین تایپه و در قالب تیم منتخب آسیا با تیم منتخب اروپا ملاقات می نماید.

برادر نوشاد نیز برنامه هایی دارد که به صورت فردی و تنها در کنار سرمربی تیم ملی یعنی کاظم مستحقی راد در آنها حضور پیدا می نماید. نیما همراه با دو بازیکن از کشورهای هند و تایلند، نماینده قاره آسیا در طرح توسعه فدراسیون دنیای است. این طرح که با هدف افزایش رنکینگ بازیکنان برگزار می گردد با یک مرحله اردوی تمرینی در کمپ فالکنبرگ سوئد شروع می گردد. پس از اتمام این اردوی تمرینی بازیکنان حاضر در این طرح با هزینه کنفدراسیون آسیا راهی مسابقات پرو تور دنیای بلغارستان و چک می شوند.

طرح توسعه فدراسیون دنیای تنیس روی میز از 14 مرداد تا 8 شهریور برگزار می گردد و نیما عالمیان به همراه یک مربی ایرانی در این طرح حاضر خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62553

به "همه اعزام های فردی و گروهی ملی پوشان تنیس روی میز تا دو ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه اعزام های فردی و گروهی ملی پوشان تنیس روی میز تا دو ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید