هفتمین پرواز برای باز گرداندن ایرانی های خارج از کشور به ایران

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: هفتمین پرواز برای باز گرداندن ایرانی های خارج از کشور به ایران به وسیله استانبول به تبریز فردا ساعت 18 صورت می گیرد.

هفتمین پرواز برای باز گرداندن ایرانی های خارج از کشور به ایران

به گزارش ، رامین آذری مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از انجام هفتمین پرواز برای باز گرداندن ایرانی های خارج از کشور به ایران به وسیله استانبول به تبریز اطلاع داد و گفت: پرواز خارجی دیگری فردا از فرودگاه بین المللی تبریز، برای انتقال مسافرانی انجام می گردد که با ممنوعیت پرواز های خارجی امکان بازگشت به کشور را نداشته اند.

وی مبدا این پرواز را فرودگاه بین المللی استانبول کشور ترکیه گفت و افزود: این پرواز یک طرفه فردا ساعت 18 انجام خواهد شد و در جهت رفت خالی از مسافر، ولی در برگشت 135 نفر از هموطنان را از استانبول به تبریز منتقل خواهد نمود.

آذری افزود: تیکاف این پرواز توسط هواپیمای شرکت معراج انجام می گردد که در مجموع این شرکت چهارمین پرواز مختص این نوع تیکاف را از تبریز فردا انجام خواهد داد.

وی با اشاره به انجام 6 پرواز تا به امروز از تبریز برای انتقال مسافران با شرایط یاد شده به کشور گفت: از 5 اسفند که به دلیل شیوع بیماری کرونا تمام پرواز های خارج فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز لغو شده 6 پرواز یک طرف به استانبول برای انتقال هموطنان باقی مانده در خارج از کشور اجرا شده که با انجام پرواز فردا این رقم به 7 پرواز خواهد رسید.

آذری درباره تعداد مسافرانی که با این پرواز ها به تبریز و کشور منتقل شده اند توضیح داد: در مجموع با پرواز های یاد شده 985 نفر از هموطنان به کشور بازگشته اند که با احتساب 135 مسافر فردا، این رقم به یک هزار و 120 نفر خواهد رسید.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی، تاکید نمود: تمام مسافران انتقالی به کشور در بدو ورود در فرودگاه تبریز توسط اکیپ های دانشگاه علوم پزشکی و براساس پروتکل های موجود، غربالگری و کنترل می شوند که تا به امروز از تعداد مسافران یاد شده انتقالی از خارج به تبریز، در هیچ کدام مورد مشکوک به کووید 19 مشاهده نشده است.

وی تصرح کرد: پرواز های خارجی یاد شده از تبریز توسط شرکت های هواپیمایی آتا، ایران ایر و معراج اجرا شده است.

آذری در پاسخ به اینکه پرواز هایی یک طرفه با شرایط یاد شده از کدام فرودگاه های کشور انجام می گردد گفت: این پرواز ها برای انتقال هموطنان باقی مانده در خارج از کشور به داخل صرفا از فرودگاه امام (ره) و تبریز انجام می گردد.

منبع فارس

انتهای پیغام /ف

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82908

به "هفتمین پرواز برای باز گرداندن ایرانی های خارج از کشور به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین پرواز برای باز گرداندن ایرانی های خارج از کشور به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید