هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور (ITWeekend7) فردا پنج شنبه اول اسفندماه در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات برگزار می گردد

این رویداد با هدف انتقال تجربه بزرگان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارائه دلایل پیروزیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب و کارهای نوین و خلاقانه و آنالیز چالش های پیش روی استارت آپ ها پیروز و نوپا برگزار می گردد.

این رویداد با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری این دانشگاه و با حمایت استراتژیک سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

در جشنواره فناوری اطلاعات افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان های پیروزیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبان مطرح می نمایند.

سخنرانی ها به سبک کنفرانس های TEDx صورت گرفته و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

در حاشیه این سخنرانی ها پنل های تخصصی، چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

iraniro.ir: تور داخلی ایران: گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70722

به "هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید