هدف این است، یک پای فینال باشیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با اشاره به شرایط نسبتاً خوب تیمش گفت: از روز نخست، هدف این بود، یک پای فینال باشیم، امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

هدف این است، یک پای فینال باشیم

عاطفه رضایی، سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: بعد از اینکه ما مسابقه دور اول بازی های پلی آف را مقابل هیئت خراسان در مشهد با نتیجه دو بر دو به انتها رساندیم، دوم اسفند ماه در بازی برگشت با وجودی که تیم خراسان در رفسنجان حضور داشت، با توجه به شیوع کرونا، طبق اعلام ستاد ملی کرونا بر ورزش این ملاقات کنسل و رقابت ها مدتی تعطیل شد.

او اضافه کرد: حرف و حدیث هایی بود، مبنی بر اینکه، لیگ تعطیل می گردد و قهرمان لیگ را تیمی که در دور گروهی (ملی حفاری) معین شده بود، اعلام می نمایند.

رضایی توضیح داد: بعد از عید بود، اعلام شد، می توانیم بازی ها را طبق رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی کرونا بر ورزش برگزار کنیم.

او با اشاره به اینکه کش و قوس های زیادی در زمینه برگزاری رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان داشتیم، بیان داشت: خیلی ها معتقد بودند، از آنجایی که قرار نیست، تیم فوتسال بانوان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند، پس لزومی ندارد در این شرایط و با صرف این همه هزینه و به خطر انداختن سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم ها، رقابت ها برگزار شوند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و ارسال نامه های بسیار، مقرر شد، بازی ها برگزار شوند، لذا در فواصل متعدد، تاریخ های مختلفی برای انجام تست کرونا، آغاز تمرینات و برگزاری رقابت ها مشخص و مجدد کنسل شد.

رضایی اضافه کرد: در نهایت، تاریخ سوم مرداد برای انجام رقابت ها اعلام شد که 17 تیر تست کرونا از کادر و بازیکنان تیم مان انجام شد و خوشبختانه موردی از ابتلا مشاهده نشد و قرار شد بازی برگزار گردد.

او توضیح داد: متأسفانه تست 8 نفر از کادر و بازیکنان تیم مقابل ما (هیئت خراسان مشهد) مثبت شد و از آنجایی که 25 درصد تیم درگیر این بیماری شده بود، پس بازی به تعویق افتاد و قرار شد 10 مرداد بازی برگزار گردد که باید قبل از این ملاقات نیز از بازیکنان تست می گرفتیم.

رضایی به انجام تست بعدی نیز اشاره و توضیح داد: بعد از اینکه تست بچه ها منفی اعلام شد، سازمان لیگ به ما اجازه تمرین داد و ما تمرینات را آغاز کردیم.

او بیان داشت: واقعاً شرایط سخت بود و ما با بازیکنانی روبرو بودیم که پنج ماه از شرایط بازی تمرین گروهی عقب بودند یا حتی به سختی تمرین فردیشان را انجام می دادند، پس مثل برنامه پیش فصل یک لیگ، بدنسازی را آغاز کردیم.

سرمربی تیم بانوان مس رفسنجان گفت: در شرایط سختی کار را آغاز کردیم تا بتوانیم بازیکنان را به یک شرایط آمادگی برسانیم، حتی تا اندازه ای از انگیزه قبلی بچه ها برای برد کاسته شده بود و این کار ما را سخت تر می کرد و ما می بایست هم به لحاظ بدنی و هم انگیزه بچه ها با آن ها کار می کردیم.

رضایی اضافه کرد: با همه سختی هایی که وجود داشت، توانستیم بچه ها را به یک شرایط ایده آل برسانیم.

او توضیح داد: بعد از اینکه تست دوم، چهار روز پیش انجام شد، خدا را شکر، همه بچه ها و کادر فنی منفی شدند، نتیجه تست تیم مشهد هم منفی اعلام شد، بنابراین سازمان لیگ اظهار داشت، بازی می تواند انجام گردد و تاریخ بازی هم، همان 10 مرداد اعلام شد.

رضایی بیان داشت: اکنون شرایط سخت است، با توجه به شرایط قرمز استان در بحث کرونا و میزبانی ما با همکاری و مساعدت باشگاه، فرمانداری، هیئت فوتبال شهرستان و استان کوشش می کنیم، بازی به بهترین نحو ممکن انجام گردد.

او ابراز امیدواری کرد: بازی به خوبی انجام گردد و در این بازی سلامتی هیچ کدام از اعضای دو تیم به خطر نیفتد.

سرمربی تیم بانوان مس رفسنجان گفت: اکنون شرایط تیم نسبتاً خوب است و امیدوارم چیز هایی که از بچه ها خواسته ایم در بازی روز آدینه انجام دهند.

رضایی اضافه کرد: از روز نخست، هدف ما این بود، یک پای فینال باشیم، اکنون هم هدفمان همان است و امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

تیم مس رفسنجان در مرحله برگشت دور نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، ساعت 11 روز آدینه 10 مرداد ماه 99 در سالن پیغام نور رفسنجان به مصاف هیئت فوتبال استان خراسان رضوی می رود.

ب

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102719

به "هدف این است، یک پای فینال باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف این است، یک پای فینال باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید