هتل های دوربان با عشق و امید روشن شدند

به گزارش مجله سرگرمی، در زمانی که به وفور به امید نیاز داریم، هتل های النگنی و مهارانی در دوربان، سعی در افزایش امید دارند. هتل های دوربان با پیغام همبستگی و امید برای تشویق مردم آفریقای جنوبی در هنگام قرنطینه نورپردازی شدند.

هتل های دوربان با عشق و امید روشن شدند

خبرنگاران - با استفاده از چراغ های اتاق، که بعضی از آنها خاموش بوده و بعضی دیگر برای ایجاد این تصاویر روشن شده اند، این هتل ها تصویری خیره نماینده از قلب را با کلمات عشق و امید ایجاد کردند.

آنها در کنار تصویری که در صفحه فیس بوک خود ارسال کردند، عنوان داشتند: یک پیغام صمیمانه از طرف ما در هنگام قرنطینه، و هشتگ #StrongerTogether را اضافه کردند.

با توجه به اینکه صنعت توریسم یکی از سخت ترین ضربه ها را به دلیل شیوع کرونا متحمل شده است، نمایش همبستگی این هتل معنای خاص و فوق العاده ای دارد.

دربخش نظرات صفحه اینترنتی این هتل کاملاً واضح و روشن ایت که هواداران هتل از پیغامهای امیدوارنماینده آنها بسیتر خوشنود هستند. یکی از کاربران فیس بوک گفته است: پرتوی امید در این اوقات سخت و دیگری اضافه نموده است : این فوق العاده است! با تشکر از گسترش عشق و امید!

آفریقای جنوبی همه هتل ها را از 26 مارس تا اطلاع ثانوی غیرفعال کرد، به استثنای هتل هایی که تحت شرایط معافیت و خدمات اساسی، طبق دستورالعمل دولت فعالیت می نمایند.

منبع : getaway

منبع: چمدان
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 8 تیر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88308

به "هتل های دوربان با عشق و امید روشن شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های دوربان با عشق و امید روشن شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید