نیکوخصال: مسائل استادیوم آزادی تا 15 آبان حل می گردد، برگزاری مراسم جشن قهرمانی برعهده AFC است

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست استادیوم آزادی گفت: مسائل استادیوم آزادی باید تا 15 آبان حل گردد و نماینده AFC هم برای کنترل در این تاریخ به ایران می آید.

نیکوخصال: مسائل استادیوم آزادی تا 15 آبان حل می گردد، برگزاری مراسم جشن قهرمانی برعهده AFC است

فرهاد نیکوخصال، سرپرست ورزشگاه آزادی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، درباره روند بازسازی این ورزشگاه بیان نمود: از روزی که فدراسیون فوتبال موضوعاتی را از طرق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به ما اظهار داشت که بخشی از آنها الزامات و بخشی دیگر توسعه بودند که کارمان را شروع کردیم و هرچه نزدیک تر می شویم، ناچار هستیم دقیق تر کار کنیم تا بتوانیم تا 15 آبان تمامی مسائل را مرتفع کنیم. امیدواریم تا 14 آبان که نماینده AFC به ایران می آید و 15 ورزشگاه آزادی را کنترل می نماید، مسائل رفع شده باشد و برای میزبانی فینال آسیا مسئله ای نداشته باشیم.

او اضافه نمود:وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور یاری های خوبی کردند و همکاری و پشتیبانی به موقعی انجام می دهند و کریمی (رئیس شرکت توسعه) هم هر روز حضور دارند. دیروز (شنبه) هم با وزیر ورزش صحبت هایی را انجام دادیم که اظهار داشتند مشکل مالی وجود ندارد و حمایت کامل را انجام می دهند.

نیکوخصال ادامه داد: کار را به صورت تک شیفته شروع کردیم و اکنون 2 شیفته و 3 شیفته درحال کار هستیم تا مسائل رفع شود. موضوعات جلسه دیروز با فدراسیون فوتبال در خصوص کارهای صورت گرفته بود و بخش های دیگری را مدنظر داریم که کوشش می کنیم تا 15 آبان حل شود. قرار شد یک روز در میان در مجموعه ورزشگاه آزادی و فدراسیون فوتبال نشست هایی را در خصوص بهتر برگزار شدن بازی فینال برگزار کنیم تا مسئله ای بوجود نیاید.

سرپرست ورزشگاه آزادی در مورد مراسم جشن قهرمانی اظهار کرد: برگزاری مراسم قهرمانی در دست ما نیست و AFC تصمیم گیری می نماید. تجهیزات و اجرای کار برعهده کنفدراسیون فوتبال آسیا است که قرار شده چند روز پیش از مسابقه ارسال نمایند تا آماده برگزاری شویم. هنوز معین نیست که جشن قهرمانی روی سکوها و یا داخل زمین باشد و AFC به ما اعلام می نماید.

وی درباره اینکه تاکنون چند درصد کار پیش رفته، اظهار داشت: حدود 65 درصد کار صورت گرفته و دیگر کارها در دست اقدام است تا در تاریخ 15 آبان به انتها برسد. کوشش مان را می کنیم تا کارها به صورت روال به انتها برسد و 14 مورد را رفع کنیم. ممکن است در عمل، مسائلی هم وجود داشته باشد که طبیعی است. حتما ایرادات ورزشگاه آزادی را رفع می کنیم و اگر این کار انجام نشد، کنفدراسیون فوتبال آسیا قواعد خودش را دارد و ممکن است جریمه شویم. با توجه به آنالیز ها و زمان بندی هایی که شده تا 15 آبان مسائل را حل می کنیم.

نیکوخصال در انتها گفت: در نشستی که دیروز (شنبه) برگزار کردیم، مقرر شد تا دیگر مسابقه ای تا روز بازی پرسپولیس در فینال آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار نشود و اگر قطعا بازی برگزار شود، آماده سازی ورزشگاه از تاریخ 15 آبان می گذرد و پیشنهاد ما آن است تا یا زمان و یا مکان بازی تغییر شود. اگر دیدار استقلال چند روز دیرتر برگزار شود، در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از جام لیگ قهرمانان آسیا در تهران

بازدید رئیس شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی از ورزشگاه آزادی

پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم

اظهارات سرپرست ورزشگاه آزادی درباره روند بازسازی این ورزشگاه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5384

به "نیکوخصال: مسائل استادیوم آزادی تا 15 آبان حل می گردد، برگزاری مراسم جشن قهرمانی برعهده AFC است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکوخصال: مسائل استادیوم آزادی تا 15 آبان حل می گردد، برگزاری مراسم جشن قهرمانی برعهده AFC است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید