نکات خرید برترین دستگاه ضدعفونی کننده دست

به گزارش مجله سرگرمی، ضدعفونی کردن دست ها، احتمال بروز بیماری های واگیردار را تا 20% کاهش می دهد. همین کافیست تا به اهمیت استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده دست در مکان های پررفت و آمد مثل رستوران و کافه ها، مراکز اداری، مراکز درمانی، مراکز آموزشی و... پی ببریم.

نکات خرید برترین دستگاه ضدعفونی کننده دست

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام گاردنیا، با توجه به تنوع محصولات در بازار، نحوه انتخاب برترین دستگاه ضدعفونی نماینده دست را شرح می دهیم.

مهم ترین نکات خرید برترین دستگاه ضدعفونی نماینده دست

قبل از تصمیم گیری برای خرید دستگاه ضدعفونی نماینده، چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت؟ کدام نکات را باید در انتخاب دستگاه ضدعفونی نماینده دست در اولویت قرار داد؟

نوع دستگاه ضدعفونی نماینده

در مراکز مختلف از انواع دستگاه ضدعفونی نماینده دست مانند دستی، پدالی و اتوماتیک استفاده می گردد. دستگاه ضدعفونی نماینده دستی یک قانون مهم را نقض می نماید و آن چیزی نیست جز عدم تماس دست با سطوح.

حتی دستگاه ضدعفونی نماینده پدالی هم که تماسی با دست ندارد، احتیاج به نگهداری و تعمیر بیشتری داشته و انتخاب آن ها چندان به صرفه نیست. به همین دلیل دستگاه ضدعفونی نماینده دست اتوماتیک یا چشمی مناسب ترین گزینه برای مکان های پررفت و آمد است.

طراحی و ظاهر دستگاه ضدعفونی نماینده

اگرچه کارایی و عملکرد هنگام انتخاب دستگاه ضدعفونی نماینده دست حرف اول را می زند، نباید تناسب دستگاه با دکوراسیون رستوران، کافه، مراکز اداری و تجاری را نادیده گرفت. طراحی و ظاهر برترین دستگاه ضدعفونی نماینده دست به نحوی است که نه تنها قابلیت سازگاری با هر محیط و دکوراسیونی را دارد، بلکه جلوه ای شیک و مدرن به فضای مورد نظر می بخشد.

استحکام بدنه دستگاه ضدعفونی نماینده

بدنه اغلب دستگاه های ضدعفونی نماینده دست از جنس فلز یا ABS (نوعی پلاستیک مقاوم) فراوری می گردد. در این بین، دستگاه هایی با بدنه فلزی با توجه به استحکام بیشتری که دارند، گزینه های بهتری هستند. این نوع دستگاه ها تا سال ها استفاده می شوند، به همین دلیل بهتر است در برابر ضربه و خط و خش مقاوم باشند تا ظاهری کهنه به خود نگیرند. ضمن اینکه دستگاه هایی با بدنه فلزی، لوکس تر به نظر می رسند.

کیفیت موتور دستگاه

موتور دستگاه ضدعفونی نماینده، قلب آن است و هرگونه خرابی موتور باعث می گردد هزینه صرف شده هدر برود. هر چه کیفیت موتور دستگاه بیشتر باشد، طول عمر دستگاه نیز بیشتر خواهد بود و تا سال ها احتیاجی به خرید دستگاه تازه نیست.

منبع تغذیه

شاید در نگاه اول توجه به منبع تغذیه غیرضروری به نظر برسد، اما زمانی که برای پیدا کردن پریز برق یا تعویض باتری به زحمت افتادید، اهمیت آن را درک خواهید کرد! البته احتیاجی به نگرانی نیست؛ در حال حاضر دستگاه هایی در بازار وجود دارند که هم با برق و هم با باتری کار می نمایند.

نحوه نصب دستگاه ضدعفونی نماینده

اولین دغدغه ما بعد از خرید برترین دستگاه ضدعفونی نماینده دست، پیدا کردن محلی برای نصب آن است. تمایل دارید این دستگاه را به صورت ایستاده در جلوی ورودی قرار دهید یا قصد دارید آن را به دیوار متصل کنید؟ شاید هم دستگاه ضدعفونی نماینده دست را برای قرارگیری روی میز در نظر گرفته اید. بنابراین باید یکی از انواع دستگاه ضدعفونی نماینده دست ایستاده، دیواری و یا رومیزی را انتخاب کنید.

البته یک گزینه بهتر هم دارید! با انتخاب دستگاهی که قابلیت نصب در همه حالت های بالا را داشته باشد، دیگر دغدغه ای بابت نصب این دستگاه نخواهید داشت. یک دستگاه ضدعفونی نماینده دست دیواری، ایستاده و رومیزی!

مصرف مایع ضدعفونی نماینده

درباره مصرف مایع ضدعفونی نماینده دو نکته مهم را باید به خاطر داشته باشیم: اول اینکه مصرف مایع ضدعفونی نماینده به وسیله دستگاه به طور اتوماتیک کنترل گردد که مصرف آن صرفه جویی گردد. قابلیت استفاده از هر مایع ضدعفونی نماینده نیز نکته دومی است که هنگام انتخاب برترین دستگاه ضدعفونی نماینده دست باید به یاد داشته باشیم.

قیمت دستگاه ضدعفونی نماینده دست

قیمت دستگاه ضدعفونی نماینده دست دقیقا بر اساس تمام موارد گفته شده معین می گردد. مطمئنا یک دستگاه ضدعفونی نماینده دست لوکس و هوشمند با طراحی مجذوب کننده تر، جنس بدنه مقاوم تر، موتور قوی تر و چشمی حساس تر که قابلیت کار با باتری و امکان نصب در حالت های مختلف را داشته باشد، قیمتی به مراتب بالاتر خواهد داشت.

دستگاه ضدعفونی نماینده دست اتوماتیک گاردنیا یکی از پرفروش ترین دستگاه های موجود در بازار ایران است که در ساخت آن از تکنولوژی خارجی استفاده شده است. این دستگاه دارای کاربرد صنعتی است و در رستوران ها، شرکت ها و ادارات، مراکز آموزشی، بانک ها، مراکز خرید، مراکز درمانی و... استفاده می گردد. در کنار کیفیت عملکرد بالای گاردنیا و بدنه مستحکم آن باید به طراحی مجذوب کننده و مینیمال این دستگاه هم اشاره کنیم. ضدعفونی نماینده دست گاردنیا در 10 رنگ مختلف فراوری می گردد و با هر تم رنگی قابلیت سازگاری دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164051

به "نکات خرید برترین دستگاه ضدعفونی کننده دست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات خرید برترین دستگاه ضدعفونی کننده دست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید