نمی دانم چرا طرفداران نمی آیند، بهترین موقع تلنگر خوردیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: قبل از صحبت های خود از طرفداران تشکر می کنم زیرا من این روزها در اصفهان احساس تنهایی نمی کنم و طرفداران خوب حمایت می نمایند.

نمی دانم چرا طرفداران نمی آیند، بهترین موقع تلنگر خوردیم

وی با بیان اینکه بچه ها امروز سعی در انجام کارهایی که می خواستیم داشتند و خیلی خوب موقعیت سازی کردند، توضیح داد: به دوست خوبم علی دایی تبریک می گویم چراکه تیمش می دانست از بازی چه می خواهد. اگرچه در طول بازی ما عقب افتادیم و کوشش کردیم که به بازی برگردیم که این موضوع احتیاجمند آن بود که ابتدا گل خورده را جبران کنیم و پس از آن کوشش کنیم گل بزنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن توضیح داد: خداوند را شکر می کنم چون در بهترین زمان ممکن تلنگر خوردیم؛ کل مجموعه از خود من تا سایر بازیکنان تمرکز نداشتیم و سعی کردیم با دیسیپلین بازی کنیم و خوشم نمی آید بگویم فشار مسابقات بود چون 24 بازیکن آماده داریم.

روی قاسم حدادی فر ریسک می کنیم

وی اضافه نمود: ما روی قاسم حدادی فر خیلی ریسک می کنیم و مجبوریم به خاطر شاه مهره ای که همه مهره ها را به هم وصل می نماید، ریسک کنیم. نتیجه بازی برایمان خیلی مهم بود و کوشش کردیم اما تیم حریف می دانست چه می خواهد و ما بر خلاف روند بازی گل خوردیم.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه چرا طرفداران ذوب آهن در استادیوم فولادشهر حضور پیدا نمی نمایند، گفت: خود من هم همواره این سوال را داشتم که ذوب آهن چرا طرفدار ندارد؛ من با استقلال در دوران بازیگری اینجا می آمدم و سکوها همواره پر می شد. خودم یکی از کسانی هستم که روی این موضوع سوال دارم اما من در زندگی خودم قانع هستم و اگر مثل بازی الوصل طرفداران به استادیوم بیاید، ما احساس می کنیم در بازی خانگی حضور داریم.

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: طرفدار فوتبال، خیلی ثروتمند نیست و کسانی که وقتشان را برای مشاهده بازی می گذارند، شرایط مالی سختی دارند، مادر فولادشهر طرفدار زیاد داریم، اگر مجموعه کارخانه ذوب آهن، مثل بازی با تیم های سرخابی اتوبوس بگذارند، زمینه حضور طرفداران فراهم می گردد.

اگر امکانات را فراهم کنیم، طرفداران با اطمینان بیشتری در مسابقات حضور پیدا می نمایند

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط مالی، اگر امکانات را فراهم کنیم، طرفداران با اطمینان بیشتری در مسابقات حضور پیدا می نمایند. من در لیگ دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم و داشتم منفجر می شدم. اعصابم امروز بهم ریخته بود و علی دایی مرا آرام کرد.

منصوریان درباره قاسم حدادی فر و اینکه آیا امکان تربیت یک بازیکن در سطح او هست یا خیر، اضافه نمود: قاسم حدادی فر یک دهه کوشش نموده که قاسم حدادی فر باشد و باید کوشش کنیم که یک نفر نقش فوتبالی قاسم حدادی فر را بازی کند. کوشش می کنیم که چند بازیکن را تست کنیم که مکمل های خوبی برای قاسم حدادی فر باشیم.

وی بیان داشت: باید قبول کنیم در فوتبال اصفهان بعد از دو دهه یک قاسم حدادی فر و نویدکیا بیرون می آید و خصوصیات عجیب و غریبی احتیاج دارد که به این فرم برسید.

سرمربی سایپا اضافه نمود: ما روی استعدادهای خوبی داریم و روی آنها کار می کنیم تا بازیکنان مثل قاسم حدادی فر شوند و به نظرم تیم های ب و پ باشگاه در حوزه آموزشگاه ما، بازیکنان زیر رده های خوبی دارد و موج خیلی خوبی دارد که می تواند به تیم تغذیه برسانند.

منصئریان گفت: حفظ این شرایط برای ذوب آهن سخت است و امیدوارم این ایده ها پشت مدیریت باشگاه بماند تا ذوب آهن با اختلاف به فزونی برسد.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21651

به "نمی دانم چرا طرفداران نمی آیند، بهترین موقع تلنگر خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی دانم چرا طرفداران نمی آیند، بهترین موقع تلنگر خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید