نصیری: مگر حق رأی دارم که دیدارم با دبیر حاشیه ساز شده است؟

به گزارش مجله سرگرمی، میثم نصیری عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2017 پاریس گفت: نه عضو مجمع انتخاباتی هستم، نه حق رأی دارم و نمی دانم چرا دیدارم با دبیر حاشیه ساز شده است.

نصیری: مگر حق رأی دارم که دیدارم با دبیر حاشیه ساز شده است؟

میثم نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص سفر علیرضا دبیر به زنجان و اینکه گفته شده این کاندیدای احتمالی ریاست فدراسیون کشتی به دعوت او به این استان سفر نموده است، گفت: ما از دبیر دعوت نکردیم، او خودش به زنجان آمد. در این مورد از کسی نمی ترسم که بخواهم حقیقت را پنهان کنم. دو سال برای تیم محسن کاوه کشتی گرفتم و خاطرات خوبی از او دارم، علیرضا دبیر را هم دورادور می شناسم. دبیر قهرمان المپیک است و همواره به او ارادت داشته ام. حمید سوریان هم پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران است، شما بگویید اگر این چند نفر به شهرتان بیایند، برای استقبال از آنها نمی روید؟

وی ادامه داد: دبیر و این افراد بزرگ به هر دلیلی که به زنجان آمده باشند، وظیفه من بود که به استقبال شان بروم. اگر علیرضا حیدری، عباس جدیدی و عباس حاج کناری هم به زنجان بیایند و من خبردار شوم حتما به استقبال شان می روم. این به عنوان یک کشتی گیر وظیفه من است.

نصیری با تاکید بر اینکه هیچ نقشی در انتخابات فدراسیون کشتی ندارد، توضیح داد: من نه عضو مجمع انتخاباتی هستم و نه حق رأی دارم، نمی دانم چرا دیدار با دبیر در زنجان به این شکل حاشیه ساز شده است. آنها اصلا برای تبلیغات انتخاباتی نیامده بودند. در جلسه ای که با داشتیم و در خصوص کشتی حرف می زدیم، گفتم که من آدمی به خوبی و بزرگی رسول خادم ندیده ام و هنوز هم با او در ارتباطم.

این کشتی گیر زنجانی با اشاره به حضورش در جام بین المللی تختی گفت: من را به اردوی تیم ملی دعوت نکردند، اما کار خودم را انجام می دهم. سال جاری هم توکل بر خدا می خواهم کشتی بگیرم. در مسابقه ای که با دو کیلوگرم ارفاق باشد می توانم در 65 کیلوگرم کشتی بگیرم اما برای مبارزه سر وزن قانونی مشکل دارم به خاطر همین در جام تختی در 70 کیلوگرم کشتی خواهم گرفت.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10860

به "نصیری: مگر حق رأی دارم که دیدارم با دبیر حاشیه ساز شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: مگر حق رأی دارم که دیدارم با دبیر حاشیه ساز شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید