مهرعلیزاده کنار رفت ، فدراسیون میزبانی قهرمانی شطرنج آسیا را پس داد

به گزارش مجله سرگرمی، به محض کنار رفتن محسن مهرعلیزاده، فدراسیون شطرنج به کنفدراسیون آسیا اعلام نموده که شرایط میزبانی قهرمانی آسیا را ندارد.

مهرعلیزاده کنار رفت ، فدراسیون میزبانی قهرمانی شطرنج آسیا را پس داد

به گزارش خبرنگاران ، چند روز پیش خبری منتشر شد درباره رفتن استاندار اصفهان و تحت تاثیر قرار دریافت رقابت های قهرمانی انفرادی شطرنج آسیا. حالا تعیین می گردد که این نگرانی خیلی هم بی مورد نبوده و به محض کنار رفتن محسن مهرعلیزاده، فدراسیون شطرنج به کنفدراسیون آسیا اعلام نموده که شرایط میزبانی قهرمانی آسیا را ندارد.

مهرداد پهلوان زاده، رییس فدراسیون این خبر را تایید می نماید و می گوید: بعد از کسب امتیاز برگزاری این رقابت ها، طبق توافقی که با مسئولان استانی اصفهان داشتیم، این شهر را به عنوان محل برگزاری این رقابت ها معرفی کردیم. توافق ایجاد شده هم بر این اساس بود که مسئولان اصفهان به عنوان میزبان، در برگزاری مسابقات و به خصوص تامین منابع مالی مورد احتیاج حمایت لازم را از فدراسیون داشته باشند. در این زمینه به توافقات خوبی هم رسیدیم. قرار شد هزینه برگزاری مسابقات و حتی جایزه نقدی با یاری میزبان تامین گردد اما در نهایت با تغییر و تحولات مدیریتی در استانداری اصفهان روبرو شدیم. این موضوع باعث شد در برگزاری مسابقات به میزبانی ایران تجدید نظر کنیم به خصوص اینکه گزینه ای هم برای انتخاب شهر و استان جدید نداشتیم.

رئیس فدراسیون شطرنج که تجربه تلخ میزبانی از رقابت های شطرنج زنان قهرمانی دنیا را دارد، نمی خواسته این بار همان اتفاق ها تکرار گردد: با تغییرات مدیریتی ایجاد شده در استان اصفهان، تضمیمی به برگزاری بدون مشکل مسابقات نبود و ممکن بود نتوانیم هزینه ها میزبانی را به موقع و کافی تامین کنیم در حالیکه فدراسیون اصلا نمیخواهد به خاطر برگزاری مسابقات، با بدهی های جدید دیگری روبرو گردد. به همین دلیل در نهایت تصمیم گرفتیم که میزبانی را منتفی کنیم به خصوص اینکه چینی ها برای برگزاری مسابقات کاندیدا بودند و شرایط خوبی هم داشتند.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6686

به "مهرعلیزاده کنار رفت ، فدراسیون میزبانی قهرمانی شطرنج آسیا را پس داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرعلیزاده کنار رفت ، فدراسیون میزبانی قهرمانی شطرنج آسیا را پس داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید