ملی پوش امید کاراته بانوان: نسبت به حریفانِ جهانی ام شناخت دارم

به گزارش مجله سرگرمی، سارا بهمنیار در وزن 50 - کیلوگرم امید در مسابقات جهانی کاراته اسپانیا به روی تاتامی خواهد رفت.

ملی پوش امید کاراته بانوان: نسبت به حریفانِ جهانی ام شناخت دارم

ملی پوش امید کاراته بانوان در گفت وگو با خبرنگاران، پس از خاتمه چهارمین مرحله اردوی تیم ملی، بیان کرد: طلای نوجوانان آسیای مالزی، نقره جوانان آسیا قزاقستان، برنز جوانان دنیا اندونزی و برنز جوانان آسیای اندونزی را تا به حال کسب کردم و در حال حاضر در اردوی تیم ملی امید برای حضور در مسابقات دنیای اسپانیا قرار دارم. تمرینات خوبی را سپری نموده ایم و سعی مربیان بر این است بار فنی تیم را افزایش دهند. خوشبختانه نتیجه نیز داشته و به مرز 80 درصد آمادگی رسیده ایم و تا خاتمه اردوی متصل به اعزام به 100 درصد آمادگی خواهیم رسید.

بهمنیار درباره حضور خود در کاراته وان ترکیه نیز، بیان کرد: در کاراته وان ترکیه پنج مرحله پیروز شدم و در مسابقه پای فینال به ژاپن نتیجه را واگذار کردم و در رپه شارژ نیز از فرانسه شکست خوردم.

او درباره شناخت خود از حریفان دنیای در اسپانیا، گفت : تقریبا حریفانم را می شناسم چرا که در رده سنی نوجوانان و جوانان با آنان روبه رو شده ام و مبارزات آن ها را دیده ام. پیش بینی من کسب مدال طلا است و تمام کوشش خود را برای کسب مدال خواهم کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67782

به "ملی پوش امید کاراته بانوان: نسبت به حریفانِ جهانی ام شناخت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش امید کاراته بانوان: نسبت به حریفانِ جهانی ام شناخت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید