معرفی هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت ، 5 ستاره

به گزارش مجله سرگرمی، هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت | Phuket Andaman White Beach Resort

این هتل 5 ستاره 9 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و در آن زندگی لوکس در لب آب را تجربه می کنید. هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت Phuket Andaman White Beach Resort به غیر از ساحل اختصاصی و چشم انداز زیبا از دریای آندامان، استخری بزرگ به طول 40 متر و تجهیزات ورزش های آبی رایگان را در اختیارتان می گذارد. با خدمات تفریحی و رفاهی این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت است در ادامه آشنا شوید. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت را با مرکز شهر به تفصیل مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت ، 5 ستاره

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

خدمات رفاهی هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت

امکانات رفاهی از جمله اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش ها و مناطق عمومی هتل برای مهمانان فراهم شده است و امکانات خشکشویی نیز در این هتل 5 ستاره در دسترس می باشد. از دیگر خدماتی می توان به خدمات نگهبانی، مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات تور و بلیط، خدمات عروسی، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه در منطقه و خدمات میز پذیرش که به صورت 24 ساعته فعالیت دارد، اشاره نمود. می توانید زمانی که در این هتل اقامت دارید از امکاناتی نظیر دستگاه فکس و فتوکپی بهره ببرید. پذیرش هتل نیز در تمام 24 ساعت روز خدمات ارائه می دهد و صندوق امانات و انبار چمدان نیز جهت استفاده در زمان های ضروری می توانید چمدان خود را در آن به امانت بگذارید. در این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره پوکت می باشد، صبحانه بدون هزینه اضافی ارائه می گردد و پارکینگ نیز با هزینه اضافی در دسترس است. یک باغ زیبا و مکانی نیز برای نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) در نظر گرفته شده است. شما می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 وارد هتل شوید و در نظر داشته باشید تا قبل از ساعت 11:00 نیز می بایست اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

خدمات تفریحی هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت

این هتل دارای امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، مبلمان فضای باز وسونا می باشد همچنین مجهز به امکانات ورزشی از قبیل امکانات ورزش های آبی، قایق رانی و اسنوکر می باشد. دارای یک کافه در بخشی از هتل موجود است که با ارائه انواع نوشیدنی ها از مهمانان خود پذیرایی می نماید.

رستوران های هتل

برای مهمانان صبحانه بوفه ای در هر رور صبح ارائه می گردد.

رستوران تام یام تای Tom Yam Thai: این رستوران متخصص در غذاهای تایلندی است و روزانه باز است.

رستوران کوکونات تراس Coconut Terrace: این رستوران ساحلی متخصص در غذاهای آسیایی و خدمت صبحانه، ناهار و شام است. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند. منوی بچه ها در دسترس است و روزانه باز است.

ماربلو ریستورانت Mareblu ‘Ristorante: این رستوران ساحلی متخصص در غذاهای ایتالیایی برای ناهار و شام است و روزانه باز است.

سرویس اتاق در محدوده زمانی معین انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت

همه اتاق های این هتل مجهز به دیوارهای ضد صدا و تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، گاوصندوق، اتو و میز اتو در صورت درخواست، قهوه و چای ساز، تراس، سشوار، میز مطالعه، اتو و میز اتو (در صورت درخواست)، یخچال، ارائه خدمات اتاق، تلفن، دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. خدمات اتاق نیز در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می گردد. علاوه بر مواردی که اعلام شد، قسمت پذیرایی هم در تمام اتاق های این هتل موجود هستند. در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت

  • ویلا ساحلی با استخر مخصوص: این ویلا ها 100 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس با چشم انداز دریا: این اتاق ها 45 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس با چشم انداز دریا و دارای استخر: این اتاق ها 50 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و استخر، چشم انداز دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق دبل سوپریور با چشم انداز دریا: این اتاق ها 25 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق تویین دولوکس با چشم انداز دریا و دارای استخر: این اتاق ها 50 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و استخر، چشم انداز دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق تویین دولوکس با چشم انداز دریا: این اتاق ها 45 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق تویین سوپریور با چشم انداز دریا: این اتاق ها 25 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • سوییت با دو اتاق خواب و درسترسی مستقیم ساحل: این سوییت ها 140 متر مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ و یک تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز دریا و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

فاصله هتل تا جاذبه های پوکت

  • مجموعه پردایس پاتونگ: این جاذبه هم تنها 20 کیلومتر تا شما فاصله دارد که 62 دقیقه ای با تاکسی به آنجا خواهید رسید.
  • ستادیوم بوکس پاتونگ: 17 کیلومتر فاصله آن تا هتل است که با ماشین 57 دقیقه ای خواهید رسید.
  • خیابان بانگلا: 17 کیلومتر می باشد که با تاکسی تنها 60 دقیقه طی این جهت طول می کشد.
  • بازار بانزان :تا شما 19 کیلومتر فاصله دارد که با 59 دقیقه طی جهت توسط تاکسی بازار را می بینید.
  • مرکز خرید جونگسیلون: 18 کیلومتر تا شما فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید بعد از 59 دقیقه می رسید.
  • پوکت فانتاسی: 15 کیلومتر است که با تاکسی 39 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • کارتینگ گو کارت اسپیدوی: تا این کارتینگ حدودا 20 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی بعد از 53 دقیقه خواهید رسید.
  • بنای مذهبی چالونگ: 25 کیلومتر است که با تاکسی 57 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • مینی گلف دینو پارک: 30 کیلومتر می باشد که اگر تاکسی سوار شوید حدودا 71 دقیقه بعد آنجا خواهید بود.
  • باشگاه تیراندازی پوکت: 30 کیلومتر فاصله آن با شماست که باید برای رسیدن به آنجا با تاکسی 65 دقیقه را در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی پوکت: 8 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی حدودا 16 دقیقه بعد به آنجا خواهد رسید.

موقعیت هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل

تایلند، پوکت 83130، منطقه تالانگ، تامبون ساکو، 28/4 Moo 4

28/4 Moo 4, Tambon Sakoo, Thalang District, Phuket 83130, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37972

به "معرفی هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید