معرفی بهترین اپلیکیشن های پرداخت

به گزارش مجله سرگرمی، اپلیکیشن های پرداخت طی چند سال اخیر به یکی از مهمترین ابزار نقل و انتقال پول تبدیل شده اند. این اپلیکیشن ها، خدمات متنوع و امکانات فراوانی که دارند. آن ها علاوه بر اینکه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند، احتیاج به مراجعه حضوری به بانک برای انجام بسیاری از خدمات بانکی را نیز رفع نموده اند.

معرفی بهترین اپلیکیشن های پرداخت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، افراد می توانند بسیاری از خدمات بانکی را به سادگی و تنها به وسیله گوشی همراه خود انجام دهند، بنابراین دیگر لازم نیست ساعت ها وقت خود را برای مراجعه به بانک و نوبت گیری هدر دهند. اپلیکیشن های پرداخت پای خود را فراتر از مدیریت حساب های بانکی گذاشته و خدمات بیشتری مانند خرید بلیت، بیمه نامه، پرداخت های سازمانی و عوارض را نیز ارائه می دهند. اکنون تعداد این اپلیکیشن های پرداخت آنقدر افزایش یافته که اکثر افراد برای انتخاب بهترین آن دچار مشکل می شوند. در این مطلب بهترین اپلیکیشن های پرداخت را به شما معرفی می کنیم.

1) آپ

آپ نرم افزار شرکت آسان پرداخت است که با استفاده از آن امکانات پرداخت در اختیار کاربران قرار می گیرد. تنها کافی است گوشی شما به اینترنت وصل باشد و رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. اپلیکیشن آپ قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و iOS است و شما می توانید آن را به وسیله کافه بازار، گوگل پلی و مایکت دانلود کنید. البته با توجه به حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور، در حال حاضر آپ به وسیله اپ استور قابل دانلود نیست. این اپلیکیشن امکاناتی همچون انتقال وجه به وسیله کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بسته های اینترنتی (خانگی یا تلفن همراه)، پرداخت قبض تلفن همراه و سایر قبض های خدماتی (جریمه خودرو، شهرداری) و نیکوکاری با استفاده از این اپلیکیشن انجام می گردد. کارت به کارت از مبدا 30 بانک و موسسه اقتصادی به وسیله آپ انجام می گردد.

2) هف هشتاد

سامانه کد دستوری #780* تحت پوشش هلدینگ تهران اینترنت و با همکاری شرکت پرداخت نوین آرین، اپلیکیشن هف هشتاد را ارائه نموده اند. اپلیکیشن هف هشتاد قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و iOS است و برای دانلود آن کافی است گوشی همراه شما به اینترنت وصل باشد و به وسیله کافه بازار و سایت 780 آن را دانلود و نصب کنید. امکان انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ برای سیم کارت های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل، خرید بسته های اینترنت همراه و TD-LTE، پرداخت کلیه قبوض، خرید بلیط قطار و اتوبوس، خرید اینترنت ADSL خانگی، یاری به سازمان های خیریه و پیش بینی مسابقات ورزشی از جمله خدمات و ویژگی های هف هشتاد به شمار می آیند. البته نبود امکاناتی مانند پرداخت های مربوط به بیمه و سازمان های دولتی که در سایر اپ های مشابه یافت می شوند، از ضعف های این برنامه است. علاوه بر این تعداد بانک هایی که از مبدا کارت آن ها می توان به سایر کارت ها پول منتقل کرد نیز در مقایسه با سایر اپلیکیشن ها بسیار کم است. با این وجود شاید ظاهر و رابط کاربری دلپذیر و متفاوت این اپلیکیشن را بتوان بزرگترین نقطه قوت آن دانست. طراحی منوها و نحوه چینش گزینه ها علاوه بر اینکه ظاهر یک برنامه کاملا امروزی و مدرن را به این اپ داده اند، با نظم و ترتیب خاصی هم کنار هم قرار گرفته اند تا کاربران هنگام استفاده دچار سردرگمی نشوند. نسخه اندروید این برنامه در گوگل پلی و نسخه iOS نیز به وسیله وبسایت این برنامه در دسترس است.

3) پات

اپلیکیشن پات متعلق به شرکت کارت اعتباری ایران کیش است. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و iOS است؛ برای دانلود اپلیکیشن پات می توانید به وسیله کافه بازار، مایکت و خود سایت شرکت ایران کیش اقدام کنید. مهمترین ویژگی که برای اولین بار در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به صورت شنیداری و به زبان فارسی برای افراد نابینا و کم بینا است. سازندگان این برنامه با همکاری انجمن های مربوطه، امکان استفاده از تمامی خدمات این اپلیکیشن را برای افراد نابینا فراهم نموده اند و آن ها می توانند از تمامی امکانات و قابلیت های این برنامه با یاری ویژگی Talk Back یا دستیار صوتی گوشی های اندرویدی استفاده کنند. گفتنی است به منظور رعایت نکات امنیتی، استفاده از این ویژگی پات تنها با هندزفری امکان پذیر است. علاوه بر نکات ذکر شده، پات امکان یاری رسانی به انجمن های خیریه مانند موسسه محک، بنیاد خیریه بچه ها مفید را نیز فراهم نموده است. همچنین امکان استفاده از کارت های وفاداری مشترکان ایران کیش (پی پات) نیز در برنامه پیش بینی شده است. کاربران در این قسمت می توانند کارت خود را شارژ نموده و یا رمز عبور آن را تغییر دهند. البته رابط کاربری این برنامه احتیاج به تغییر و تحولاتی دارد تا ظاهر بروزتری به این برنامه بدهد.

4) تاپ

اپلیکیشن تاپ متعلق به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) وابسته به بانک پارسیان است. اپلیکیشن تاپ قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و iOS است که برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به وسیله اپ استور و گوگل پلی و کافه بازار اقدام کنید. پس از ورود به اپلیکیشن تاپ در صفحه اصلی امکانات مختلفی که اپلیکیشن ارائه می دهد، آورده شده است. امکاناتی از قبیل کارت به کارت (از مبدا 27 بانک و موسسه اقتصادی)، پرداخت قبض تلفن و سایر قبوض خدماتی (از جمله جریمه هدایت و رانندگی)، شارژ سیم کارت تلفن همراه، شارژ بسته های اینترنتی، خدمات بیمه، خرید بلیط قطار و اتوبوس و نیکوکاری با اپلیکیشن تاپ انجام شدنی است. خدمات خاصی با تاپ قابل انجام است که می توان به سرویس های مربوط به کارت بانک پارسیان، باشگاه مشتریان تاپ، خرید طرح ترافیک و تخفیف ویژه کالا اشاره نمود.

5) جیرینگ پی

جیرینگ پی اپلیکیشن شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) است. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و iOS است. برای دانلود جیرینگ پی می توانید به وسیله سایت شرکت جیرینگ اقدام کنید. عمده امکانات جیرینگی شامل خرید شارژ سیم کارت های اعتباری، خرید سوپرشارژ (شارژ به همراه هدیه با ارزش 20 یا 30 درصد بیشتر از قیمت واقعی)، پرداخت قبوض، خرید بسته های اینترنت همراه، شارژ حامی (شارژ + بیمه)، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت جرائم و عوارض، خدمات کیف پول همراه اول و یاری به خیریه ها است. کاربران همچنین به وسیله این اپ می توانند بیمه نامه های خاصی مانند بیمه آتش سوزی، حوادث، درمان تکمیلی، بیمه گوشی و تجهیزات دیجیتال را خریداری کنند. در این برنامه قابلیت خرید به وسیله کد QR و همچنین توکن نیز وجود دارد و کاربران می توانند با اسکن کد یا وارد کردن توکن فروشنده، خرید خود را به وسیله جیرینگی انجام دهند. برای استفاده از این برنامه پس از نصب آن باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا کد فعالسازی برایتان ارسال گردد، علاوه بر این در صورتی که بخواهید از سرویس کیف پول بهره ببرید باید کد ملی خود را هم وارد کنید.

6) ایوا

اپلیکیشن ایوا متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد است. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و iOS است. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به وسیله کافه بازار، گوگل پلی و به صورت مستقیم از سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد اقدام کنید. پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارت نیز از جمله امکانات این برنامه است. علاوه بر این به وسیله ایوا همچنین می توانید جرایم رانندگی را نیز با وارد کردن کد 8 رقمی کارت شناسایی وسیله نقلیه خود پرداخت کنید. از مهمترین ویژگی های این اپ، امکان پرداخت عوارض خروج از کشور است. در این بخش کاربران می توانند با وارد کردن کد ملی یا اسکن کارت ملی توسط دوربین گوشی عوارض خود را پرداخت کنند. البته باید توجه داشته باشید که طبق قوانین باید حداقل 30 دقیقه قبل عبور از مرز این مبلغ را واریز نموده تا در سامانه ناجا ثبت گردد. پس از پرداخت عوارض نیز کد عبور برای کاربر پیامک می گردد. افزون بر این به وسیله این برنامه می توانید از تمامی ترمینال ها و شرکت های مسافربری کشور بلیط اتوبوس خریداری کنید. بخش بیمه این برنامه اما تنها امکان خریداری از بیمه های شخص ثالث وجود دارد.

7) سکه

اپلیکیشن سکه، نرم افزار شرکت به پرداخت ملت است. اپلیکیشن سکه قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و iOS است که برای دانلود اپلیکیشن سکه می توانید به وسیله مارکت های کافه بازار، مایکت، گوگل پلی و سیب اپ اقدام کنید. سکه (سامانه کیف همراه)، محصول شرکت به پرداخت ملت و وابسته به بانک ملت است. با استفاده از اپلیکیشن پرداخت اینترنتی سکه امکان انجام تراکنش کارت به کارت از مبدا 25 بانک و موسسه عضو شتاب مهیا است. امکانات دیگری از قبیل پرداخت قبوض تلفن و سایر قبوض خدماتی، خرید شارژ و بسته های اینترنت همراه، پرداخت مربوط به تامین اجتماعی، جریمه خوردو، خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما و همچنین خدمات بیمه ای با این اپلیکیشن قابل انجام است. از امکانات خاص اپلیکیشن سکه می توان به امکان رزرو کردن هتل در داخل و خارج کشور، پرداخت تسهیلات بانک ملت و پرداخت با NFC (با داشتن کارت بانک ملت و گوشی با قابلیت NFC) اشاره نمود.

8) 724

724، اپلیکیشن شرکت پرداخت الکترونیک سامان است. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و iOS است. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به وسیله کافه بازار، نصاب و سیب آپ اقدام کنید. امکاناتی مانند کارت به کارت از مبدا 22 بانک و موسسه عضو شتاب، خرید شارژ سیم کارت و اینترنت همراه، استعلام و پرداخت قبض موبایل و سایر قبوض (آب، برق، شهرداری، تامین اجتماعی)، خدمات بیمه سامان و همچنین نیکوکاری به وسیله منوی احسان. یکی از امکانات اپلیکیش 724، کیف پول است که با هر تراکنش مقداری امتیاز در کیف پول جمع آوری می گردد و می توان برای قرعه کشی و خدمات اپلیکیشن (شارژ سیم کارت) از کیف پول استفاده کرد. از جمله امکانات دیگر اپلیکیشن امکان برنده شدن با پیش بینی مسابقات ورزشی است.

9) همراه کارت

همراه کارت، اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فرداست که توسعه فنی و تجاری آن توسط شرکت پیدا اجرا شده است. این اپلیکیشن قابل استفاده روی سیستم عامل های Android و iOS است. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به وسیله کافه بازار، گوگل پلی و همچنین به وسیله سایت همراه کارت اقدام کنید. با استفاده از همراه کارت علاوه بر پرداخت پول می توانید از گزینه دریافت پول از دیگران نیز بهره ببرید (به وسیله مخاطبین تلفن همراه). وارد کردن اطلاعات کارت مبدا در همراه کارت به وسیله اسکن کارت بانکی با دوربین موبایل و بدون احتیاج به ورودی دستی اطلاعات صورت می پذیرد. با استفاده از کارت به شبا می توان از مبدا کلیه بانک ها (حتی بانک صادرات) تا سقف پنجاه میلیون ریال در روز (و با گذر زمان تا صد میلیون ریال در روز) انتقال وجه انجام داد. پس از انجام هر تراکنش، رسید تراکنش به صورت تصویری، نوشتاری و قابل چاپ برای نگهداری در اسناد حسابداری در دسترس قرار می گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32735

به "معرفی بهترین اپلیکیشن های پرداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین اپلیکیشن های پرداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید