مصاف مدعیان برای دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش مجله سرگرمی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی برگزار می شود که تصمیم شورا و کادر فنی تیم ملی در دادن مجوز به برخی نفرات با انتقادهای زیادی روبه رو شد.

مصاف مدعیان برای دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش خبرنگاران، مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای شناخت نفرات تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی اندونزی و رقابت های جهانی مجارستان، از فردا (چهارشنبه) و هم زمان با رقابت های کشتی آزاد در سالن هفتم تیر تهران برگزار می شود.

بر اساس فرآیند انتخابی تیم های ملی، سعید عبدولی به دلیل کسب مدال برنز المپیک ریو و برنز جهانی پاریس، قاسم رضایی با مدال برنز المپیک ریو، محمد علی گرایی و حسین نوری با مدال برنز جهانی 2017 پاریس، پویا دادمرز، کرامت عبدولی و امین کاویانی نژاد با کسب مدال های جهانی جوانان و امید از حضور در مرحله نخست انتخابی تیم ملی معاف شدند و مستقیما جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را به دست آوردند.

هم چنین مهرداد مردانی، سید مصطفی صالحی زاده و بهنام مهدی زاده نیز با تشخیص کادر فنی تیم ملی از حضور در مرحله نخست معاف شدند و مستقیما جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند.

در این میان قاسم رضایی دارنده مدال های طلا و برنز المپیک، پس از حضور در المپیک ریو تا به امروز در تمرینات تیم ملی شرکت نکرده و در این مسابقات نیز به روی تشک نمی رود.

سعید عبدولی نیز که در وزن 75 کیلوگرم پیروز به کسب مدال برنز المپیک و جهان شد، با 12 کیلوگرم افزایش وزن در وزن 87 کیلوگرم به روی تشک می رود.

بر اساس تصمیم شورای فنی و کادر فنی تیم ملی، رضا خدری در وزن 55، سامان عبدولی در 63، فرشاد بلفکه و مجید خلیلی در 72، یوسف قادریان در 82 و امیرحسین حسینی در 97 کیلوگرم با وجود نداشتن مجوز، می توانند در این مرحله به روی تشک بروند.

نادری خادم نیز که در مرحله نخست به عنوان قهرمانی رسیده بود با تصمیم شورای فنی در این مرحله کشتی نمی گیرد تا در نهیات با نفر برتر این مرحله به تورنمنت بین المللی اعزام شود.

در ادامه نفرات حاضر در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را مشاهده می کنید:

55 کیلوگرم:

در جریان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، نادری خادم با برتری مقابل رامین باستان به عنوان قهرمانی رسید و با تصمیم شورای فنی در رقابت های مرحله نهایی حضور ندارد تا با نفر برتر این مرحله در نهایت به تورنمنت خارجی اعزام می شوند تا کادر فنی نفر برتر را معرفی کند. هم چنین رضا خدری با وجود نمایش ضعیف در مرحله نخست، با درخواست کادر فنی جواز حضور در این مرحله را به دست آورد.

پویا دادمرز، رامین باستانی، جواد فراز فاروجی و امین مرادخانی دیگر کشتی گیران این وزن هستند.

60 کیلوگرم:

در این وزن محمد فقیری، کشتی گیر پا به سن گذاشته پیروز شد با کسب عنوان دومی مرحله نخست جواز حضور در این مرحله را به دست بیاورد، موضوعی که نشان می دهد با در سبک وزن سال ها به حمید سوریان اتکا کرده ایم و نتوانستیم مهره قابل اتکایی را پرورش دهیم.

مهرداد مردانی نیز که در مسابقات جهانی پاریس با وجود کسب عنوان هشتمی، از حضور در مرحله نخست معاف شده بود، از مدعیان این وزن محسوب می شود.

کرامت عبدولی، رضا عباسی قهرمان مرحله نخست انتخابی، کیانوش غضنفریان و بهروز ملکی دیگر چهره های حاضر در این وزن هستند.

63 کیلوگرم:

محمد نوربخش پیروز شد در مرحله نخست با شکست حاجی پور در فینال مرحله نخست به عنوان قهرمانی رسید و در مرحله نهایی این 2 کشتی گیر با تجربه باید به مصاف جوانان این وزن بروند.

سامان عبدولی نیز چند روز پیش با تصمیم شورا و کادر فنی تیم ملی، جواز حضور در این مرحله را به دست آورد.

میثم دلخانی و ایمان داودی دیگر کشتی گیران حاضر در این وزن هستند.

67 کیلوگرم:

حسین اسدی و محمدرضا گرایی نفرات اول و دوم مرحله نخست به همراه امین سوری، امین کاویانی نژاد و حامد تاب 5 کشتی گیر جوان و جویای نام این وزن هستند.

در این وزن محمد الیاسی در صورتی که از شرایط خوبی برخوردار باشد با نفر برتر این وزن برای رسیدن به دوبنده تیم ملی مصاف خواهد کرد.

72 کیلوگرم:

علی ارسلان دارنده 2 مدال طلای نوجوانان و 2 طلای جوانان و یک برنز بزرگسالان آسیا از جمله مدعیان این وزن است هر چند در مرحله نخست نتوانست انتظارات را برآورده کند و به عنوانی بهتر از سومی نرسید.

برومند اصلان در مرحله نخست با شکست سعادتی فر در فینال به عنوان قهرمانی رسید تا دیگر مدعی کسب دوبنده تیم ملی باشد.

با تصمیم عجیب شورای فنی و کادر فنی تیم ملی مجید خلیلی و فرشاد بلفکه که نمایش ضعیفی در رویدادهای اخیر داشتند به نفرات حاضر در مرحله نهایی انتخابی در این وزن اضافه شدند.

عرفان سعادتی فر و اصغر عالی محمدی دیگر کشتی گیران این وزن هستند.

77 کیلوگرم:

محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان جدی ترین بخت قهرمانی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است.رسول گرمسیری و محمد شربی نیازی نفرات اول و دوم مرحله نخست نیز از دیگر مدعیان این وزن هستند.

سیاوش دوستاریان و پژمان پشتام 2 فرنگی کار دیگر در این وزن خواهند بود.

82 کیلوگرم:

یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان در سال 2015 که در یکی دو سال اخیر به شدت افت داشته، به لطف تصمیم شورای فنی و به دلیل نبود پشتوانه کافی، می تواند در مرحله نهایی کشتی بگیرد. وی شاخص ترین چهره این وزن است که با وجود نمایش ضعیف خود در رویدادهای اخیر باز هم بخت نخست کسب عنوان قهرمانی است!

مهدی ابراهیمی در مرحله نخست به عنوان قهرمانی رسید تا یکی از مدعیان این وزن باشد. کیوان رضایی نیز می تواند یکی از نفرات برتر این وزن باشد.

مهدی محمدزاده و ابوالفضل صاحبکاری دیگر کشتی گیران این وزن هستند.

87 کیلوگرم:

اما بدون شک زیباترین و جذاب ترین مبارزات را در وزن 87 کیلوگرم شاهد خواهیم بود، جایی که حسین نوری نفر سوم جهان که در دوران اوج خود واقع شده است باید به مصاف سعید عبدولی چهره شاخص تیم ملی برود. عبدولی که با افزایش وزن 12 کیلوگرمی و بر خلاف نظر شورا و کادر فنی به این وزن آمده، تا بتواند در بازهای آسیایی کشتی بگیرد. این 2 کشتی گیر از حضور در مرحله نخست انتخابی معاف بودند.

مهدی فلاح دیگر مدعی جدی این وزن است که با قهرمانی در مرحله نخست برای رقبای خود خط و نشان کشید.

مهدی بالی، علی قیطاسی و ایمان انصاری دیگر کشتی گیران حاضر در این وزن خواهند بود.

97 کیلوگرم:

در غیاب قاسم رضایی دارنده مدال برنز المپیک، که به دلیل دوری از شرایط مناسب بدنی در این رقابت ها حاضر نمی شود، سید مصطفی صالحی زاده با کسب 2 مدال طلای آسیا و یکی از بهترین کشتی گیران حال حاضر تیم ملی، جدی ترین بخت کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به دوبنده تیم ملی است. صالحی زاده با تصمیم شورای فنی از حضور در مرحله نخست معاف شده بود.

علی اکبر حیدری، کشتی گیر مستعد و آینده دار تیم ملی نیز با کسب عنوان قهرمانی در مرحله نخست، دیگر مدعی این وزن است.

امیرحسین میری، محمد یگانه، محمد بیرانوند و امیرحسین حسینی دیگر کشتی گیران حاضر در این وزن هستند. حسینی در مرحله نخست نمایش ضعیفی داشت و با تصمیم شورای فنی جواز حضور در این مرحله را بدست آورد.

130 کیلوگرم:

بهنام مهدی زاده کشتی گیر با تجربه تیم ملی و دارنده 3 مدال طلای آسیا که با تصمیم شورای فنی از حضور در مرحله نخست معاف شده بود، جدی ترین بخت رسیدن به دوبنده تیم ملی است.

شهاب قوره جیلی نیز با کسب عنوان قهرمانی در مرحله نخست، دیگر مدعی این وزن است.

مجید علیاری، پارسا نظری و مهدی نوری دیگر فرنگی کراران حاضر در این وزن هستند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68737

به "مصاف مدعیان برای دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف مدعیان برای دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید