مشتاقی: چندین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی داریم، اشکانی هم جزو گزینه هاست!

به گزارش مجله سرگرمی، مشتاقی، عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: هنوز در مورد کادرفنی تیم ملی تصمیم گیری نشده اما علی اشکانی هم جزو گزینه ها خواهد بود.

مشتاقی: چندین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی داریم، اشکانی هم جزو گزینه هاست!

بهرام مشتاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که بعد از انتخاب غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی آزاد، در مورد کادرفنی تیم ملی فرنگی تصمیم گیری نشده است؟ گفت: نه هنوز چیزی معلوم نیست. باید صبر کنیم مسابقات امیدهای دنیا تمام گردد. چند گزینه داریم که باید روی شان بحث گردد.

وی در این خصوص که آیا علی اشکانی نیز با وجود استعفا، همچنان جزو گزینه ها هست یا نه؟ تاکید نمود: ما هیچ چیزی نمی توانیم در این خصوص بگوییم. به هر حال اشکانی هم چند سالی در تیم ملی بوده و او هم جزو گزینه هاست، ولی باز هم می گویم که چیزی تعیین نیست. سرپرست فدراسیون باید با اعضای شورای فنی تماس بگیرد و در این خصوص نظرخواهی گردد. یکی دو نفر از اعضا در مسافرت بودند و به همین دلیل هنوز این کار انجام نشده است.

مشتاقی در مورد نتایج تیم ملی امید در مسابقات دنیای رومانی نیز توضیح داد: سال گذشته امیدهای دنیا را با سه مدال برنز تمام کردیم و فکر می کنم سال جاری هم همین نتیجه را بگیریم. یک مدال برنز که شب گذشته گرفتیم و فکر می کنم امشب هم دو برنز دیگر بگیریم. به هرحال این تیم زمان نداشت و کارها با هم تداخل داشت. هم در بازی های آسیایی شرکت کردیم و هم در قهرمانی دنیا، در انتها مسابقات می گردد مفصل تر در مورد این تیم صحبت کرد.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6410

به "مشتاقی: چندین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی داریم، اشکانی هم جزو گزینه هاست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتاقی: چندین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی داریم، اشکانی هم جزو گزینه هاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید