مسی به تهدیدش عمل کرد و به زمین تمرینی بارسلونا نرفت

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا از بازگشت به زمین تمرینی این تیم برای انجام تست کرونا خودداری نموده است.

مسی به تهدیدش عمل کرد و به زمین تمرینی بارسلونا نرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، جنگ حقوقی لیونل مسی و باشگاه بارسلونا با خودداری این بازیکن آرژانتینی از حضور در زمین تمرینی کاتالان ها وارد فاز جدیدی شد.

مسی که هفته پیش درخواست رسمی خود برای جدایی از بارسلونا را به وسیله فاکس به دست مدیران باشگاه رساند، می بایست ساعت 10:15 صبح امروز به وقت محلی در زمین تمرینی بارسلونا خودش را معرفی می کرد تا در تست کرونای لازم برای حضور در اردوی پیش فصل آبی و اناری ها شرکت کند اما او به تهدیدش عمل کرد و در محل تمرینات حضور نداشت.

شب گذشته (شنبه) بود که اعلام شد تیم حقوقی مسی به باشگاه بارسلونا اعلام نموده که این بازیکن به تمرینات بازنخواهد گشت تا تکلیف درخواستش برای جدایی از آبی و اناری ها معین گردد. مسی با خودداری از بازگشت به زمین تمرینی خوان گامپر نشان داد که تصمیمش برای جدایی از کاتالان ها کاملاً جدی است. این در حالی بود که دوست صمیمی او لوئیس سوارس - کسی که گفته می گردد در برنامه های جدید سرمربی تیم رونالد کومان جایی ندارد - در محل تمرینات شرکت کرد و تست کرونایش را هم داد.

بارسلونا از فردا تمرینات پیش فصل خود را شروع می نماید اما مسی تا زمانی که تست کرونا ندهد نمی تواند در این تمرینات شرکت کند و به این ترتیب او اوین قدم برای فسخ یکطرفه قراردادش را برداشته است، قراردادی که یک سال دیگر اعتبار و فسخ آن 700 میلیون یورو غرامت دارد. مسی طبق ادعای باشگاه تنها تا روز دهم ژوئن (دو ماه و 20 روز پیش) فرصت داشته که قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد جدا گردد اما او و وکلایش معتقدند که خاص بودن شرایط فصل اخیر به خاطر وقفه سه ماه ناشی از شیوع کرونا، این اجازه را به او می دهد که اکنون به عنوان بازیکن آزاد جدا گردد.

اکنون باشگاه بارسلونا دو راه بیشتر پیش رو ندارد. یکی اینکه پرونده انضباطی سنگینی برای مسی به خاطر خودداری از عدم حضور در محل کار تنظیم کند یا اینکه با او برای هموار کردن راستا خروجش وارد مذاکره گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107618

به "مسی به تهدیدش عمل کرد و به زمین تمرینی بارسلونا نرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی به تهدیدش عمل کرد و به زمین تمرینی بارسلونا نرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید