احتمال برگزاری بازی برگشت بارسلونا - ناپولی خارج از نوکمپ

به گزارش مجله سرگرمی، آغاز موج جدید شیوع کرونا در اسپانیا سبب شده است که مقامات برگزارکننده مسابقات لیگ قهرمانان اروپا درباره برگزاری بازی برگشت تیم های فوتبال بارسلونا و ناپولی در کاتالونیا نگران باشند.

احتمال برگزاری بازی برگشت بارسلونا - ناپولی خارج از نوکمپ

به گزارش خبرنگاران، اِوِلینا کریستیلین عضو هیئت رئیسه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام نمود در صورتی که فرایند صعودی شیوع بیماری کرونا در شهر بارسلونا ادامه پیدا کند، امکان سلب میزبانی از نماینده این شهر در لیگ قهرمان برای بازی برگشت آن مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد.

اگرچه یوفا اعلام نموده است که بازی های لیگ قهرمانان اروپا را به صورت تک حذفی و متمرکز در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد نمود، اما به آن دسته از تیم هایی که پیروز نشدند در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی در خانه شان بازی نمایند اجازه داده که تنها همان یک بازی را در ورزشگاه خانگی خود انجام دهند و در صورت صعود راهی لیسبون شوند. بارسلونا هم که در دور رفت در خانه ناپولی به تساوی یک - یک رضایت داد یکی از آن تیم هاست، اما اخیراً و با شروع تعطیلات تابستانی موج جدیدی از شیوع کرونا در بارسلونا که یکی از مراکز توریستی تفریحی اسپانیا و اروپاست، شروع شده و همین موضوع نگرانی مسئولان یوفا را به همراه داشته است.

کریستیلین درباره بازی برگشت بارسلونا و ناپولی که قرار است 10 روز دیگر در ورزشگاه خالی از تماشاگر نوکمپ برگزار گردد به رادیو پونتو نووی اسپانیا گفت: شهر های گیمارش و پورتوی پرتغال به حالت آماده باش درآمده اند تا در صورتی که مجبور شدیم از راهکار جایگزین استفاده کنیم یا مسائل غیرمنتظره ای رخ داد، بازی های را در آنجا برگزار کنیم. در حال حاضر برنامه قبلی همچنان به قوت خود باقیست و بازی برگشت تیم های بارسلونا و ناپولی در نوکمپ برگزار خواهد شد. من نمی دانم که ضرب الاجل مشخص شده برای بهبود اوضاع در بارسلونا تا چه زمانی است، اما می دانم که نقشه دوم یوفا در صورت عدم برگزاری بازی در نوکمپ چیست. تصمیم گیری ما در این مورد براساس توصیه های دولت اسپانیا صورت خواهد گرفت.

تمامی بازی های مرحله یک چهارم نهایی و بعد از آن در لیگ قهرمانان اروپا، در دو ورزشگاه شهر لیسبون برگزار و تا انتها ماه آگوست پفراینده این رقابت ها بسته می گردد.

iraniro.ir: تور داخلی ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان

italyro.ir: تور ایتالیا ارزان قیمت، تور ایتالیا نوروز 97، تور بهار

itgap.ir: آی تی گپ | مجله فناوری گردشگری، موفقیت،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102963

به "احتمال برگزاری بازی برگشت بارسلونا - ناپولی خارج از نوکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری بازی برگشت بارسلونا - ناپولی خارج از نوکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید