بارسا-ناپولی؛ شاید در جایی به جز نوکمپ و بارسلونا

به گزارش مجله سرگرمی، با بدتر شدن اوضاع در شهر بارسلونا به لحاظ شیوع ویروس کرونا حالا شایعات درباره احتمال برگزاری ملاقات بارسا و ناپولی در جایی به جز این شهر افزایش یافته است.

بارسا-ناپولی؛ شاید در جایی به جز نوکمپ و بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پنجشنبه شب بود که رئال مادرید با پیروزی مقابل ویارئال قهرمانی خود در رقابت های لالیگا را قطعی کرد تا یک ناکامی عظیم برای بارسلونا رقم خورده باشد. با این حال آنها فردا آخرین بازی خود را در چهارچوب رقابتهای لالیگا برگزار می نمایند و پس از آن تمام تمرکز خود را روی ملاقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی قرار خواهند داد.

بعد از اینکه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا با وقفه رو به رو شد، یوفا گفت که به جز دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی تمام مسابقات این تورنمنت تا سرانجام به شکل متمرکز و در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.

بارسلونا اما در حالی حدود سه هفته دیگر در استادیوم نوکمپ میزبان ناپولی خواهد بود که حالا شایعاتی درباره احتمال انتقال این بازی به یک شهر دیگر مطرح شده است. گفته می گردد که دوباره شرایط شهر بارسلونا در رابطه با شیوع ویروس کرونا بدتر شده و همین موضوع ترس باشگاه ایتالیایی را به همراه داشته است. از طرف دیگر وزیر بهداشت اسپانیا نیز امروز در مصاحبه ای افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهر بارسلونا را تایید اما در عین حال گفت که هنوز نمی توان گفت که موج دوم این ویروس در کاتالونیا شکل گرفته است.

با این وجود باید منتظر ماند و دید که آیا در صورت ادامه این اوضاع در بارسلونا آیا تصمیم جدیدی از سوی یوفا اتخاذ خواهد شد یا مسابقه بین دو تیم بارسا و ناپولی در همان نوکمپ برگزار خواهد شد.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101275

به "بارسا-ناپولی؛ شاید در جایی به جز نوکمپ و بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا-ناپولی؛ شاید در جایی به جز نوکمپ و بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید