مرزبانی آمریکا دانشجوی ایرانی را اخراج کرد

به گزارش مجله سرگرمی، سازمان مرزبانی آمریکا بر خلاف حکم دادگاه این کشور یک دانشجوی ایرانی را که برای تحصیل به شهر بوستون سفر نموده بود اخراج کرد.

مرزبانی آمریکا دانشجوی ایرانی را اخراج کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای تحصیلی انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، رسانه های آمریکا گزارش داده اند دولت آمریکا بر خلاف رأی دادگاه این کشور یک دانشجوی ایرانی که قصد تحصیل در دانشگاه نورت ایسترن داشته را اخراج نموده است.

طبق گزارش سی ان ان، محمد شهاب دهقانی حسینی که 24 سال سن دارد روز یکشنبه با ویزا تحصیلی اش وارد فرودگاه بین المللی شهر بوستون شد اما از ورود او به خاک ایالات متحده جلوگیری شد.

هنگام بازداشت این دانشجو، قاضی دادگاه منطقه ای ایالت ماساچوست با صدور حکمی برای او اقامت اضطراری صادر کرد، اما به گفته وکیلش، دوشنبه شب او به ایران بازگردانده شد.

سازمان گمرگ و مرزبانی آمریکا در بیانیه ای مدعی شده این سازمان هنگام سوار شدن دهقانی به هواپیما برای بازگشت به ایران از رأی هیچ دادگاهی مبنی بر ممنوعیت اخراج او خبر نداشته است.

یک قاضی دوشنبه دستور داد اخراج این دانشجو برای 48 ساعت یا تا زمان رأی بعدی دادگاه معلق گردد.

دانشگاه نورت ایسترن گفته هیچ شرح قانع کننده ای از اداره گمرگ و مرزبانی آمریکا در مورد اخراج این دانشجو دریافت ننموده است.

دهقانی که دو سال از تحصیل را در آمریکا طی نموده، برای دیدار خانواده خود به ایران بازگشته بود اما ممنوعیت مسافرتی که ترامپ بر هفت کشور اسلامی وضع نموده، باعث شده بازگشت وی به آمریکا غیرقانونی تلقی و بازداشت گردد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67603

به "مرزبانی آمریکا دانشجوی ایرانی را اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبانی آمریکا دانشجوی ایرانی را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید