مدیریت شهری نباید سیاسی باشد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کردستان رئیس کل دادگستری کردستان بر تفکیک مدیریت سیاسی از مدیریت تخصصی تاکید نمود و گفت: مدیریت شهری باید بر پایە خدمت بە مردم و تعهد راسخ باشد و نباید مدیریت شهری سیاسی گردد.

مدیریت شهری نباید سیاسی باشد

سید حسین حسینی امروز (6مهر) در مراسم تکریم و معارفە شهردار سنندج اظهار کرد: امروز استان نیازمند مدیری متعهد، دلسوز و جهادگر است؛ و مدیر در صورت نداشتن این ویژگی ها نمی تواند جوابگو مردم باشد.

وی بر مردمی بودن شهردار تاکید نمود و اضافه کرد: داشتن مشارکت مردمی و مردمی بودن از ویژگی های اصلی یک شهردار است.

حسینی بر مشاور محوری مدیران تاکید نمود و اسم کرد: مدیریت فعلی باید مدیریت مشاورمحور باشد و پیامبر اکرم هموارە بر این امر تاکید داشتە و خود را از این امر مستثنا ندانسته اند.

وی در مورد پیگیری مدیران وقت گفت: پیگیری امور تا وصول و نتیجە نهایی از ویژگی های یک مدیر است، و مدیر باید حتی در امور جزئی هم پیگیر باشد.

وی، عدالت محوری را از دیگر ویژگی های یک مدیر مدبر دانست و اضافه کرد: باید بە صورت یکسان در مورد پروژەهای عمرانی برای نقاط مختلف شهر سنندج اقدام کرد؛ لذا منطقه حاشیه نشینی همانند نایسر سنندج که دفتر رهبر معظم انقلاب هم روی آن بسیار تاکید دارند نیازمند عدالت محوری در تقسیم عادلانه خدمات است که باید یکی از ملاک های اصلی شهردار شهر سنندج باشد.

حسینی قانون مداری، حفظ و مراقبت از بیت المال و رعایت حقوق شهروندی را از دیگر ویژگی های یک مدیر اسم کرد و یادآور شد: هر اندازە کە مسئولیت پذیری بیشتر باشد بە همان اندازە هم باید جوابگو بود.

وی در انتها سخنان خود، یکی از سیاست های اصلی دولت و نظام را مبارزە با فساد و حیف و میل بیت المال اسم کرد و یادآور شد: مدیر باید در عین شجاعت بودن و ریسک پذیر بودن از اموال دولتی هم مراقبت کند.

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159996

به "مدیریت شهری نباید سیاسی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت شهری نباید سیاسی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید