محتوای پیروز را در اوج تمام کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، پیروز ترین محتواها را باید در اوج تمام کرد و نباید این طور باشد که آن قدر یک برنامه را ادامه دهند که بیننده یا مخاطب، زده گردد.

محتوای پیروز را در اوج تمام کنیم

چه سریال پیروز و چه برنامه پیروز حتی اگر بناست ادامه پیدا کند بهتر است چند ماه و حتی چند سال بین فصول آن وقفه بیفتد و سپس با داشتن متن مناسب و داستان های جدید کار را کلید زد.

این که یک برنامه سابقا پیروز را آنقدر ادامه می دهند که قسمت های آخرش در حد یکی دو صفحه از مجلات زرد می گردد واقعا در استانداردهای فراوریمحتوا نیست.

چه سریال فراوری می کنیم و چه برنامه گفت گومحور و چه مسابقات رقابتی، حواسمان به این باشد که هر روز به سمت نوآوری حرکت کنیم یعنی به خیال این نباشیم که چون فصل قبل، خوب بوده و بیننده داشته حالا می توان فصل جدیدش را هم ساخت.

دیگر دوره تک محوری رسانه ای تمام شده و اگر بیننده را درست جذب نکنیم قید برنامه را می زند و به سمت و سوی دیگر می رود.

قدیم ترها جز ویدئو و تلویزیون چیزی نبود ولی حالا همین گوشی های تلفن همراه پر است از انواع و اقسام محصولات سمعی-بصری.

خوش خیالی است اگر فکر کنیم مثل سه یا چهار دهه قبل هر سریال یا برنامه ای از تلویزیون پخش گردد، مخاطب کافی دارد. الان دیگر مخاطب یک قسمت یا بخشی از قسمت را می بیند و اگر نظرش جلب نشد ادامه نمی دهد.

برنامه های غنی بسازیم و عجله هم نداشته باشیم برای فراوری تا بیننده پای تلویزیون بنشیند. اگر بیننده را با یک برنامه خاص جلب کنیم حسن اعتمادی شکل می گیرد که کلی ارزش دارد و در سایه همین حسن اعتماد است که می گردد رسانه را واقعا ملی نگه داشت.

تینو صالحی - بازیگر / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 144177

به "محتوای پیروز را در اوج تمام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتوای پیروز را در اوج تمام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید