مجموعه اقامتی و واحد بومگردی در شهرستان خدابنده افتتاح شد

به گزارش مجله سرگرمی، یک مجموعه اقامتی و پذیرایی و یک خانه بومگردی در شهرستان خدابنده با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افتتاح شد.

مجموعه اقامتی و واحد بومگردی در شهرستان خدابنده افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی این استان در آئین افتتاح خانه بومگردی پارسا در روستای سوله شهرستان خدابنده گفت: بناها، بخشی از داشته های یک ملت است که درهیچ کجای جهان داشته های خود را از بین نمی برند، بلکه در حفظ آنها کوشش می نمایند و همین داشته ها جاذبه محسوب می گردد.

او ادامه داد: ما نیز اگر بخواهیم گرمابی ها از اقتصاد گردشگری منتفع شوند با همین غذاهای بومی و خانه های بومگردی می توانیم به هدف خود جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان در آئین افتتاح فاز اول مجتمع اقامتی و پذیرایی شرکت تعاونی مانی شاد خدابنده توسعه گردشگری را بعد از کشاورزی از اولویت های اشتغال روستایی دانست و اظهار کرد: در بحث اشتغال روستایی بعد از کشاورزی، اولویت اول اشتغال بومگردی است که از بابت بهبود شاخص های معیشتی و تاسیسات گردشگری پاسخگوست.

رحمتی اضافه کرد: در مورد کمپین سجاس نیز مصوبه گرفته شده و امیدواریم محور گردشگری خدابنده را بزودی تکمیل کنیم.

او عنوان نمود: گردشگری بهانه توزیع ثروت است و باید منطقه خدابنده از این ثروت بهره مند گردد.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41401

به "مجموعه اقامتی و واحد بومگردی در شهرستان خدابنده افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه اقامتی و واحد بومگردی در شهرستان خدابنده افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید