مایکل مان پروژه ویتنام را جلو می برد، آسیا لوکیشن این پروژه است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، کمپانی اف ایکس پروژه ای را که بر مبنای جنگ ویتنام ساخته می گردد، جلوی دوربین می برد.

مایکل مان پروژه ویتنام را جلو می برد، آسیا لوکیشن این پروژه است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

در حالی که مایکل مان و مایکل دلوکا امتیاز ساخت سریالی کوتاه را با اقتباس از کتاب هوئه 1968 نوشته مارک بودن خالق سقوط شاهین سیاه خریده اند، اکنون روشن شده که این سریال در کدام کمپانی جلوی دوربین می رود.

مایکل مان کارگردان آمریکایی که آثاری چون وثیقه، نفوذی و مخمصه را در کارنامه دارد، حقوق ساخت سریالی بر مبنای این رمان را اواخر آوریل سال جاری خریداری کرد.

این سریال اقتباسی از جنگ ویتنام بر زندگی همه طرف های درگیر تمرکز دارد و از بچه مدرسه ای ها بی گناه ویتنامی که به انقلابیونی درگیر بدل می شوند تا یک کاپیتان دریایی از پنسیلوانیا که به قهرمان جنگ بدل می گردد و آموزگاری از هانوی که به عنوان پیاده نظام برای کشورش می جنگد و لیندون جانسون رییس جمهوری آمریکا را تصویر نموده است.

قرار است مایکل مان کارگردانی چند قسمت از این مینی سریال را انجام دهد و در کنار دلوکا و اف ایکس تهیه کنندگی آن را نیز برعهده داشته باشد.

شبکه کابلی نت ورک این سریال را پخش می نماید و فیلمبرداری آن در اواخر سال جاری در آسیا آغاز خواهد شد.

مایکل مان زمانی که امتیاز ساخت این سریال را از نویسنده خرید در این باره گفته بود: مارک بودن یک شاهکار دراماتیک غیرداستانی خلق نموده است. دستاورد او این بوده که توانسته است آن ها را به ما بدل کند. ما همان آنها هستیم. در این کتاب هیچ کس در پس زمینه جا ندارد. مردم آمار نیستند، یا برای شمارش کاربرد ندارند. این حس وجود دارد که هر کسی در واقع فردی است درست همانطور که در واقعیت هر کسی زندگی خودش را دارد.

وی افزوده بود این کتاب آنقدر تاثیرگذار است که آن را در ردیف آثاری چون زنگ ها برای که به صدا در می آیند همینگوی و در جبهه غرب خبری نیست نوشته اریش ماریا رمارک قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47282

به "مایکل مان پروژه ویتنام را جلو می برد، آسیا لوکیشن این پروژه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکل مان پروژه ویتنام را جلو می برد، آسیا لوکیشن این پروژه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید