ماشین سازی یک-سپاهان یک، جنجالی و بی حاصل

به گزارش مجله سرگرمی، قلعه نویی و سپاهان برای قهرمانی می جنگند و از دست دادن 2 امتیاز نمی تواند نتیجه مناسبی برای این تیم باشد. هر چند ماشین سازی هم با توجه به فوتبالی که به نمایش گذاشت نمی تواند از این نتیجه راضی باشد.

ماشین سازی یک-سپاهان یک، جنجالی و بی حاصل

به گزارش خبرنگاران ،جمعه 97،9،2، هفته سیزدهم از هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم بنیان دیزل، ساعت :15، تماشاگر: 4 هزار نفر

ماشین سازی یک

گل: محمد خرم الحسینی(36)

سپاهان یک

گل: ولادیمیر کومان(87)

داور: یاسر همرنگ

یاری ها: علی دودانگه و علی اکبر عظیمی پور

اخطار: سعید آقایی، سیاوش یزدانی، کی روش استنلی(سپاهان)

اخراج: عزیز معبودی(45 از ماشین سازی)

بازیکن برتر: کی روش استنلی(سپاهان)

ماشین سازی

فرناندو دخسوس، مسیح زاهدی، محمدحسین کنعانی زادگان، عزیز معبودی، محمد اهل شاخه، احمدرضا زنده روح، محمد خرم الحسینی(51 پیمان بابایی)، سعید مهری، احمد موسوی، رضا خالقی فر

سرمربی: رضا مهاجری

سپاهان

پیغام نیازمند، خالد شفیعی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری(77 جلال علی محمدی)، سعید آقایی(46 مهرداد محمدی)، مهدی کیانی، بختیار رحمانی(53 محمد ایران پوریان)، ولادیمیر کومان، ساسان انصاری، کی روش استنلی، سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه نویی

ماشین سازی روی امتیاز میزبانی حساب ویژه ای باز نموده بود و به همین دلیل از همان ابتدا، دروازه سپاهان را به توپ بست. برنامه مهاجری برای غلبه بر سپاهان، استفاده از سرعت بالای فرید کریمی و احمد موسوی در کناره ها و تجربه رضا خالقی فر در نوک خط حمله بود. برنامه ای که باعث شد ماشین سازی موقعیت های بسیاری به وجود بیاورد و در دقیقه 36 به گل برتری برسد. در این لحظه از بازی، سعید آقایی قصد داشت جهت بازی را تغییر بدهد. موسوی پاس عرضی او را قطع کرد و با نفوذ در زمین سپاهان به خرم الحسینی پاس داد که او بعد از دریبل خالد شفیعی با روی پای راست شوت زد که ضربه او بعد از برخورد به سیاوش یزدانی به گل اول ماشین سازی تبدیل شد.

بعد از این گل، سپاهان برای جبران نتیجه یک پارچه حمله شد و البته ماشین سازی هم چشم به ضد حمله داشت تا شاید گل دوم را به ثمر برساند اما اخراج سخت گیرانه عزیز معبودی باعث شد تا شاگردان مهاجری از دقیقه 45 ، بازی را 10 نفره ادامه بدهند.

ماشین سازی در ابتدای نیمه دوم می توانست در همان نیمه اول به این هدف خود برسد اما پاس زیبای فرید کریمی را پیمان بابایی با بی دقتی به بیرون زد تا کادر فنی سپاهان نفس راحتی بکشند. سپاهان با ورود مهرداد محمدی، جلال علی محمدی و محمد ایران پوریان، چشم به ارسال از کناره ها داشت تا شهباززاده و کی روش استنلی از آن ها استفاده نمایند. استنلی در نیمه دوم بارها به هوا بلند شد و روی تمام ارسال ها موفق بود اما هیچ یک از موقعیت هایی که او ساخت، تبدیل به گل نشد.

سجاد شهباززاده و ساسان انصاری موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا اینکه در دقیقه 87 ، ولادیمیر کومان توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال جلال علی محمدی از راست را کومان با ضربه ای زیبا و به دور از دستان دخسوس به گل تساوی سپاهان تبدیل کرد. بعد از این گل، باز هم سپاهان موقعیت هایی به دست آورد اما ضربه سر شهباززاده و بعد از او کی روش استنلی راه به جایی نبرد تا دو تیم با کسب یک امتیاز زمین را ترک نمایند.

این بازی پرحاشیه که دو اخراجی هم داشت، در حالی به اتمام رسید که ماشین سازی عملکرد درخشانی انجام داد و ثابت کرد برای بازی روی زمین برنامه های ویژه ای تدارک دیده. سپاهان هم مثل تمام تیم های امیر قلعه نویی در بازی هوایی تخصص داشت و حتی با ارسال از کناره ها به گل هم رسید. برای سپاهان، این تساوی کمتر از شکست نبود. قلعه نویی و بازیکنان سپاهان برای قهرمانی می جنگند و از دست دادن 2 امتیاز نمی تواند نتیجه مناسبی برای این تیم باشد. هر چند ماشین سازی هم با توجه به فوتبالی که به نمایش گذاشت نمی تواند از این نتیجه راضی باشد.

9

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6961

به "ماشین سازی یک-سپاهان یک، جنجالی و بی حاصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین سازی یک-سپاهان یک، جنجالی و بی حاصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید