لیانا پرواز نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان در ایران شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران با تفاهمنامه ای که بین آژانس مسافرتی لیانا پرواز و فدراسیون توریسم کازان روسیه (مهمترین نهاد گردشگری در شهر کازان) امضا شد، این آژانس مسافرتی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان روسیه در ایران، انتخاب شد.امامی مدیرعامل لیانا پرواز با اعلام این خبر اضافه کرد: با امضای این تفاهمنامه، دپارتمان گردشگری شهرداری تاتارستان و سایر سازمان های دولتی تاتارستان موظف به همکاری در جهت تحقق مفاد این تفاهم نامه شدند. به گفته امامی، این قرارداد شامل دو قسمت است که در قسمت اول، ظرفیت های گردشگری و هتل های کازان به فعالان صنعت گردشگری ایران معرفی می گردد و در مرحله دوم ظرفیت های گردشگری کشورمان به فعالان صنعت گردشگری تاتارستان معرفی خواهد شد.

لیانا پرواز نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان در ایران شد

وی توضیح داد: افزایش تعداد سفرهای ایرانیان به کازان، دریافت ویزای روسیه به صورت راحت تر، معرفی جاذبه کازان به ایرانیان و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری ایران به شهروندان کازان و همکاری های علمی- آموزشی به منظور افزایش آگاهی فعالان صنعت گردشگری ایران و کازان روسیه از دیگر اهداف مهم این تفاهمنامه است.

امامی با بیان این که شهر کازان روسیه از ظرفیت های گردشگری خوبی برای همکاری با طرف های ایرانی برخوردار است، اظهار داشت: آژانس مسافرتی لیانا پرواز در راستای توسعه ظرفیت های گردشگری بین ایران و کازان روسیه، آماده برگزاری جلسات مشترک و تعامل با آژانس های مسافرتی داخلی، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، برگزارنمایندگان تورهای ادونچری، صاحبان کسب وکار و دیگر علاقمندان به همکاری در صنعت توریسم ایران و کازان است.

شروع تورهای جذاب زمستانی به مقصد کازان

امامی در خاتمه با بیان این که کازان در آینده نزدیک به رقیب مهمی برای گردشگری ارمنستان، گرجستان و حتی استانبول تبدیل می گردد، اظهار کرد: کوشش ما این است که قیمت تور روسیه و خصوصا قیمت تور کازان را برای ایرانیان کاهش دهیم تا افراد بیشتری بتوانند از جاذبه های روسیه و کازان بازدید نمایند. وی ادامه داد: لیانا پرواز سال جاری برای اولین بار تور زمستانی روسیه برای ایرانیان (به مقصد کازان) با جاذبه های جدید و از جمله ورزش های زمستانی و امکان رزرو هتل کازان برگزار خواهد نمود که با برنامه ریزی های صورت گرفته، تور روسیه قطعا مورد توجه هموطنان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ کازان مرکز ایالت تاتارستان، با بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین شهرهای روسیه و ملقب به پایتخت سوم فدراسیون روسیه است.

ایالت تاتارستان بیش از 3 میلیون جمعیت دارد. قدمت این شهر بیش از هزار سال برآورد می گردد و از نظر جاذبه های متنوع فرهنگی، قومی، طبیعی، تاریخی ، معماری و ... یکی از مقاصد جذاب گردشگری در کشور روسیه به شمار می رود، ضمن این که اشتراکات فرهنگی فراوانی بین ایران و تاتارستان وجود دارد که می تواند زمینه ساز حضور هر چه بیشتر گردشگران ایرانی در کازان و برعکس باشد.

آب و هوای شهر کازان گرم و معتدل بوده و بهترین زمان سفر به این شهر فصل تابستان است. به علاوه شهر کازان از زیرساخت های اقامتی و حمل و نقلی مناسبی برای گردشگران برخوردار است.

منبع: همگردی
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48862

به "لیانا پرواز نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان در ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیانا پرواز نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان در ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید