لوچانو اسپالتی: به یاد ندارم هفته آخر راحتی را تجربه نموده باشم، نتیجه این بازی تمام عمر روی پوست بازیکنان می مانند!

به گزارش مجله سرگرمی، لوچانو اسپالتی از تشبیه جالبی در توصیف حساسیت آخرین بازی فصل تیمش استفاده کرد.

لوچانو اسپالتی: به یاد ندارم هفته آخر راحتی را تجربه نموده باشم، نتیجه این بازی تمام عمر روی پوست بازیکنان می مانند!

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی نتیجه بازی مرگ و زندگی تیمش مقابل امپولی در هفته سی و هشتم و سرانجامی رقابت های سری A ایتالیا را به نقشی ماندگار در بدن بازیکنانش تشبیه کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ماجرا بی شباهت به فصل گذشته نیست؛ زمانی که برای صعود به لیگ قهرمانان باید در هفته سرانجامی حتما لاتزیو را می بردیم و حالا هم هدف مشابهی داریم.در این نوع بازی های مرگ و زندگی باید تمام توان خودتان را به کار بگیرید.به یاد ندارم در دوران مربیگری هفته آخر راحتی را تجربه نموده باشم. وقتی در رم بودم، 6 سال با اینتر فینال جام حذفی را تجربه کردیم. در هر تیم بزرگی بسته به اهداف موجود، چنین شرایطی وجود دارد. بازیکنانم از هفته آخر فصل قبل درس گرفته اند و می دانند چگونه به بهترین نحو برای این بازی حساس آماده شوند.طرفداران عاشق ما هستند و امیدوارم در جوزپه مه آتزا استقبال خوبی از ما به عمل بیاورند.انتظار دارم بازیکنان هم با تمام تمرکز تنها به حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا فکر نمایند.

او در ادامه اضافه نمود: رقیب ما در فرم خوبی قرار گرفته است و برای سقوط نکردن با تمام توان می جنگد. ما هم باید با سری بالا برای اهدافمان بجنگیم.به خودمان و توانایی هایمان ایمان داریم. می دانیم نتیجه این بازی مانند یک خالکوبی تا سرانجام عمر به پوست تن ما می چسبد. دی فرای و پولیتانو دوران ریکاوری را پشت سر گذاشته اند اما این بازی، بازی امثال ایکاردی و مارتینس است؛ آن هایی که با شخصیت بازی خاص خودشان می توانند سرنوشت را به سود اینتر عوض نمایند.

canadaro.ir: تور کانادا: مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا، ویزای کانادا

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت indiaro | تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25247

به "لوچانو اسپالتی: به یاد ندارم هفته آخر راحتی را تجربه نموده باشم، نتیجه این بازی تمام عمر روی پوست بازیکنان می مانند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوچانو اسپالتی: به یاد ندارم هفته آخر راحتی را تجربه نموده باشم، نتیجه این بازی تمام عمر روی پوست بازیکنان می مانند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید