فونسکا: آینده خودم را در رم می بینم، پیشرفت ما پس از بازی رفت با سامپدوریا شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، پائولو فونسکا مشتاق است تیمش پس از مدت ها دوری از میادین یک پیروزی بزرگ به دست بیاورد.

فونسکا: آینده خودم را در رم می بینم، پیشرفت ما پس از بازی رفت با سامپدوریا شروع شد

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سامپدوریا در هفته جاری رقابت های سری A ایتالیا ، انگیزه بازیکنان جالوروسی را مورد اشاره قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال رم در این باره گفت: این هفته ها، سیستم های مختلفی را امتحان کردیم اما مقابل سامپدوریا با سیستم 3 مدافع به میدان نمی رویم. بیش از سیستم بازی، نگرش و رویکرد بازیکنان برای من اهمیت دارد.امیدوار هستم مخیتاریان و اسمالینگ در رم بمانند اما فعلا باید روی بازی با سامپدوریا تمرکز کنیم. 12 بازی در سری A در پیش است و سپس نوبت به لیگ اروپا می رسد.

او در ادامه افزود: آینده خود را در رم می بینم. می دانید چقدر رم را دوست دارم. اکنون باید روی زمان حال تمرکز کنیم. هیچ گاه این مدت طولانی از میادین دور نبوده ایم. درحال تجربه یک موقعیت خاص هستیم. به خوبی تمرین کرده ایم.

فونسکا شرح داد: در این فصل، مصدومان زیادی داشتیم اما اکنون خشنود هستم چون بازیکنان بیشتری در دسترس من قرار دارند. می توانم از سیستم چرخشی استفاده کنم. نیکولو زانیولو به خوبی ریکاوری کرده و فعلا با تیم جوانان تمرین می کند. او طی یک یا 2 هفته آینده به تمرینات گروهی تیم اصلی اضافه می شود. به غیر از زانیولو و پائو لوپس، سایر بازیکنان برای بازی با سامپدوریا در دسترس هستند.

او در پایان گفت: در بازی رفت مقابل سامپدوریت عملکرد خوبی نداشتیم چون با نگرش درستی وارد زمین نشدیم. به نظرم پس از آن بازی تیم پیشرفت کرد. کلودیو رانیری سرمربی سامپدوریا از بهترین مربیان ایتالیا محسوب می شود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97046

به "فونسکا: آینده خودم را در رم می بینم، پیشرفت ما پس از بازی رفت با سامپدوریا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: آینده خودم را در رم می بینم، پیشرفت ما پس از بازی رفت با سامپدوریا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید