لایپزیک صندلی سوم خود در جدول را مستحکم کرد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال لایپزیک در چارچوب هفته بیست و هشتم بوندسلیگا با رجحان ارزشمند چهار بر 2 برابر بایرلورکوزن صندلی خود را در رده سوم جدول مستحکم کرد.

لایپزیک صندلی سوم خود در جدول را مستحکم کرد

به گزارش خبرنگاران؛ در این دیدار که استادیوم بای آرنا شهر لورکوزن برگزار گردید، تیم لایپزیک با نتیجه چهار بر 2 تیم این شهر را شکست داد و 55 امتیازی شد و در رده سوم ماند.

مارسل زابیستر در دقیقه 17، تیمو ورنر در دقیقه 64، امیل فورسبرگ در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی و ماتیوس در دقیقه 83 برای تیم لایپزیک گلزنی و سه امتیاز ارزشمند را از آن تیم خود کردند.

کای هاورتس نیز هر دو گل تیم بایرلورکوزن را به ثمر رساند. او در دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 23 در جریان بازی برای تیم میزبان گلزنی کرد اما با این گل ها مانع از شکست تیمش نشد.

در سایر دیدارهای همزمان نیز این نتایج به دست آمد:

شالکه یک - فرانکفورت 2

اشتوتگارت یک - نورنبرگ یک

هرتابرلین یک - دوسلدورف 2

وولفسبورگ 3- هانوفر یک

تیم بایرن مونیخ که در فاصله 2 امتیازی دورتموند در صدر جدول رده بندی بوندسلیگای واقع شده است، در حساس ترین دیدار این هفته که استادیوم آلیانس آرنا شهر مونیخ برگزار می گردد، به دیدار تیم دورتموند می رود. نتیجه این دیدار می تواند از چهره تیم قهرمان این فصل از رقابت های بوندسلگای آلمان در شش هفته مانده به خاتمه این رقابت ها رونمایی کند.

ورزشی **9144**9129

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18139

به "لایپزیک صندلی سوم خود در جدول را مستحکم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایپزیک صندلی سوم خود در جدول را مستحکم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید