لاکازت &ndash بارسا: هیاهو برای هیچ

به گزارش مجله سرگرمی، دیروز شایعه شد که مهاجم فرانسوی آرسنال با بارسا به توافق رسیده است.

لاکازت &ndash بارسا: هیاهو برای هیچ

لاکازت - بارسا: هیاهو برای هیچ

انتشار عکسی از آلکساندر لاکازت در سایت باشگاه بارسلونا شایعه انتقال مهاجم فرانسوی به این تیم را سر زبان ها انداخت و طرفداران آرسنال را بابت جدایی گلزن فرانسوی شان نگران کرد، ولی هیچ خبری از این انتقال نیست و این تنها به ویژگی های سایت بارسلونا برمی گردد.

هر بازیکنی که مقابل بارسا بازی نموده باشد، مشخصاتش در سایت باشگاه ذخیره می گردد. با تغییر آدرس URL این صفحه می توان صفحه بازیکنان دیگری را هم مشاهده نموده، به همین خاطر لاکازت با اینکه هرگز مقابل بارسا به میدان نرفته، نامش در وبسایت باشگاه دیده می گردد.

مثلا در وبسایت باشگاه بارسلونا می توان نام سیدی کنه را هم دید. همبازی سابق لاکازت در لیون که حالا از سطح اول فوتبال فاصله گرفته و هیچ بختی برای پیوستن به قهرمان اسپانیا ندارد.

لازکات در این فصل عملکرد درخشانی برای آرسنال داشته و در 48 بازی توانسته 19 گل برای تیمش بزند. هفته گذشته خبر رسید که بارسا اگر نتواند با گریزمان به توافق برسد، سراغ لاکازت خواهد رفت، ولی به نظر می رسد انتقال گلزن اتلتیکو مادرید تقریبا نهایی شده و بارسا دیگر نیازی به مهاجم جدید ندارد.

آرسنال در لیگ برتر به رده پنجم رسید، ولی هنوز باید در فینال لیگ اروپا بازی کند و در صورت شکست چلسی اونای امری می تواند به اولین جام با باشگاه لندنی برسد. لاکازت یکی از ستارگان آرسنال در لیگ اروپا بوده و همراه اوبامیانگ گل های حساسی در جهت فینال زد.

12

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23871

به "لاکازت &ndash بارسا: هیاهو برای هیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاکازت &ndash بارسا: هیاهو برای هیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید