لاریجانی: در مسأله هسته ای، پیچیدگی ها بطور مطلوب اداره شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها در اشتباهند که فکر می کنند می توانند با ایران با مکر برخورد کنند. مسئولان ما می دانند چطور به موقع و به ضابطه رفتار و عمل کنند تا آن ها دچار شکست شوند.

لاریجانی: در مسأله هسته ای، پیچیدگی ها بطور مطلوب اداره شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، علی لاریجانی که در ادامه برنامه های سفر سه روزه به استان گلستان، در شورای اداری شهرستان های رامیان و آزادشهر سخن می گفت، شرح داد: من به آینده جمهوری اسلامی امیدوارم و با وجود برخی پیچیدگی ها در راستا، ایمان دارم که راستا روشنی در پیش روی وجود دارد و در مسأله هسته ای نیز این پیچیدگی ها به شکل مطلوبی اداره شد. ما خوشحالیم که تحت زعامت رهبری حرکت می کنیم که تجربیات مهمی در اختیار دارند و با استفاده از این تجربیات بسیاری از مسائل کشور به شکل مطلوبی پیش رفته است.

رئیس مجلس افزود: ما باید برای حل مسائل کشور امکانات را به نیکی بشناسیم و متناسب با امکانات برنامه ریزی کنیم و اگر این امکانات سنجیده شود تصمیمات بهتری در سطوح بالا گرفته خواهد شد و داشتن برنامه در این راستا پله اول توسعه است.

وی تأکید کرد: باید توجه داشت تا جایی که ممکن است کارها به مردم واگذار شود و شرایط به نوعی مدیریت شود که اختیارات بخش های مردمی گسترش یابد البته در حال حاضر شرایط برعکس شده و دولت ها آزادانه کار می کنند و اختیار ملت ها محدود شده است و این موضوع قطعاً صدماتی را همراه خواهد داشت و باید طوری رفتار شود که دولت ها بیشتر پشتیبان باشند. البته در بخش کشاورزی همیشه حضور دولت کمرنگ بوده و در بخش های مختلف نظیر صنایع و دولت نقش دولت بیشتر بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بخواهیم تحولی در شهرها ایجاد شود باید سمت گیری به سمت مردم باشد گفت: باید بسیاری از مسائل به دست مردم سپرده شود و دولت از بسیاری از پیچیدگی ها و دنگ و فنگ ها آزاد باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های منطقه رامیان و آزادشهر در استان گلستان نیز گفت: رامیان ظرفیت های گردشگری بالایی دارد و باید با ایجاد جاذبه و ظرفیت و افزایش امکانات به سمتی حرکت شود که این ظرفیت ها بالفعل تبدیل شود و ما نیز سفارش می کنیم که اگر کسی به سمت سرمایه گذاری در این مسر حرکت کرد حمایت های اقتصادی از این موضوع صورت گیرد.

لاریجانی با بیان اینکه هرجا مدارس علمیه فعال بودند تأثیرات فرهنگی مثبتی همراه داشته گفت: مدرسه علمیه این منطقه همانطور که گفته شد قدمت طولانی دارد و هرچه امور مدارس علمیه و مساجد تقویت شود حتماً اتفاقات خوب فرهنگی به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: استاندار محترم مورد نیازهای استان متذکر شدند که طرح آمایش سرزمین آماده شده که این اتفاق خوبی است چرا که یکی از لطمات مهمی که متوجه کشور است نبود طرح آمایش سرزمین است که ما در این خصوص در چارچوب برنامه در کمیسیون تلفیق مباحث مهمی را به تصویب رسانده ایم.

کننده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خطاب به مسئولان گفت: باید سلوک سیاسی مسئولان از عقلانیتی برخوردار باشد و حرکت در راستای باشد که امام راحل و رهبری نظام به آن رهنمود کرده و طراز آن را معین کرده اند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72965

به "لاریجانی: در مسأله هسته ای، پیچیدگی ها بطور مطلوب اداره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: در مسأله هسته ای، پیچیدگی ها بطور مطلوب اداره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید