قولی بابت کسب مدال در بازی های آسیایی نمی دهم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانجو گفت: هدفم این است که سومین مدال طلای خود در بازی های آسیایی کره جنوبی به دست آورم اما هیچ قولی از این بابت نمی دهم.

قولی بابت کسب مدال در بازی های آسیایی نمی دهم

احسان حدادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط کنونی خود، گفت: هم اکنون در کیش تمرینات آماده سازی خود را برای حضور پر قدرت در بازی های آسیایی کره جنوبی پیگیری می کنم و خدا را شکر شرایط خوبی دارم.

وی ادامه داد: روزانه دو جلسه تمرین می کنم و بیشتر تمرکز خود را بر روی تمرینات بدنسازی و البته پرتابی معطوف نموده ام. آمادگی مناسبی دارم اما هنوز به مرحله پرتاب های بلند نرسیده ام.

نایب قهرمان بازی های المپیک 2012 لندن یادآور شد: تمریناتم را زیر نظر ایگور، ماساژور خود پیگیری می کنم و امیدوارم بتوانم تا زمان شروع بازی های آسیایی که مهمترین هدف کنونی من است، به آمادگی مطلوبی دست بیابم.

حدادی با یادآوری این موضوع که هدف اصلی اش در سال آینده بازی های آسیایی کره جنوبی است، عنوان نمود: پیش از این بازی ها، رقابت های جام جهانی و دایموند لیگ را پیش رو دارم و امیدوارم در آن ها هم نتیجه خوبی به دست بیاورم. البته با توجه به اهمیت بازی های آسیایی برای کشور و مردم، هدف اصلی من هم همین پیکارها خواهد بود.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد قصد دارید سومین مدال طلای متوالی خود را در بازی های آسیایی کسب و به قول فوتبالی ها هت تریک کنید، گفت: هیچ تضمینی برای تکرار طلای دو دوره گذشته ام در بازی های آسیایی وجود ندارد. اینکه از حالا بخواهیم در خصوص مدال صحبت کنیم، خیلی زود است اما من تمام تلاشم را در این راه خواهم کرد.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در خصوص برنامه های تمرینی خود توضیح داد: اگر مسئله ای خاص رخ ندهد اواسط اردیبهشت ماه سال آینده برای حضور در مسابقات پرتاب دیسک راهی آمریکا می شوم. البته بنای حضور در اردوهای آماده سازی روسیه و آلمان را هم تا پیش از شروع بازی های آسیایی دارم.

حدادی در خصوص مطابات خود از باشگاه پرسپولیس عنوان نمود: هنوز کمی از مطالباتم باقی مانده است که انشاا... آنها هم پرداخت خواهد شد.

وی در خاتمه در خصوص اینکه علی آبادی، رئیس پیشین کمیته ملی المپیک گفته بود پاداش مدال نقره شما در بازی های المپیک مانند طلا محاسبه می گردد. آیا این پاداش را دریافت کردید؟ یادآور شد: هنوز کمیته ملی المپیک پاداش ها را پرداخت ننموده است اما امیدوارم با آمدن هاشمی در صورتی که ایشان صلاح بدانند همان پاداشی که علی آبادی قول داده بود، پرداخت گردد.

canadaro.ir: تور کانادا: مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا، ویزای کانادا

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت indiaro | تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41359

به "قولی بابت کسب مدال در بازی های آسیایی نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قولی بابت کسب مدال در بازی های آسیایی نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید