قوانین مصوب نظام پرستاری اجرایی گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ناصر مظفری ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از پرستاران نمونه استان اردبیل توضیح داد: پرستاران که با صبر و ایثار مثال زدنی خود در خط مقدم نظام سلامت کشور قرار دارند بسیار قانع و متواضع بوده و از مسئولان چیزی جز اجرایی کردن قوانین حمایتی موجود نمی خواهند.

قوانین مصوب نظام پرستاری اجرایی گردد

وی به نقش محوری پرستاران در بهبود شاخص های سلامت اشاره نمود و افزود: برخورداری از جامعه ای توسعه یافته به تامین امنیت و سلامت اقشار مختلف مردم احتیاج داشته و بهره مندی از این دو عنصر مهم در سایه توجه به احتیاجمندی های بانیان و فعالان این قبیل بخش ها میسر خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری استان یادآور شد: فشار کاری که به پرستاران وارد می گردد به حدی بالاست که این قشر فرصت فکر کردن به خود را نیز از دست می دهند و در مقابل چنین روحیه باشکوه و ایثارگرایانه ای باید نهایت تقدیر را به عمل آورد.

مظفری ادامه داد: با تشکیل نظام پرستاری در سال 80 پیگیری های لازم برای دستیابی به اهداف مدنظر در سه سطح فرهنگی، اجتماعی و فراهم سازی زمینه های ارتقای علمی سطح پرستاران و اجرای قوانین و مقررات انجام پذیرفت.

به گفته وی در این مدت اتحاد و انسجام پرستاران را به شکل عملی نشان دادیم و در جلسات مشترکی که با مسئولان دانشگاه و دانشکده برگزار گردید بر ضرورت همفکری و عدم موازی کاری تاکید شد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری استان به فعالیت ها و کسب عناوین برتر این مجموعه در ماه های اخیر نیز اشاره نمود و افزود: طی چهار سال اخیر کسب رتبه های دوم تا پنجم آن هم در بین 120 هیئت مدیره نظام پرستاری کشور از نظر میانگین تخصصی و سطح علمی هیئت مدیره، اجرای دو همایش کشوری، برگزاری همایش ملی عکس پرستار که زمینه ورود هنر به عرصه پرستاری را فراهم کرد و کسب موفقیت های ارزنده در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از عملکرد مطلوب این مجموعه خبر می دهد.

وی افزود: کوشش برای اجرای قوانین موضوعی پرستاری مثل استانداردسازی سطح علمی و فنی نیروهای انسانی و جلوگیری از اتلاف هزینه ها بخشی از وظایف تخصصی و سازمانی نظام پرستاری است.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10422

به "قوانین مصوب نظام پرستاری اجرایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین مصوب نظام پرستاری اجرایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید