قاسمپور: حالا که جهانی برگزار نمی گردد برمی گردم به 86 کیلوگرم، زورم به 92 کیلوگرم می رسید

به گزارش مجله سرگرمی، نفر اول وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: این وزن المپیکی نیست و حالا که جهانی برگزار نمی گردد برای المپیک دوباره برمی گردم به 86 کیلوگرم.

قاسمپور: حالا که جهانی برگزار نمی گردد برمی گردم به 86 کیلوگرم، زورم به 92 کیلوگرم می رسید

کامران قاسمپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص لغو مسابقات دنیای 2020 صربستان با وجود برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی گفت: این همه تمرین کردیم و انگیزه داشتیم که دنیای برگزار شود. هرچند تمرین کردن و ادامه اردوها در شرایط کرونا ترس داشت، اما همه به امید حضور در دنیای تمرین می کردیم و دوست داشتیم که مسابقه برگزار شود. حالا همه آن تمرینات و مسابقات بی فایده بوده، هرچند که قبل از اعلام رسمی هم معین بود که به احتمال فراوان مسابقات لغو می شود.

وی در خصوص اینکه دوست دارد تیم به جام دنیای برود یا نه، تاکید نمود: جام دنیای در کشتی آنقدر ارزش ندارد. من خودم دوست داشتم دنیای برگزار شود و یک مدال دنیای بگیرم که نشد.

قاسمپور که در آستانه انتخابی تیم ملی تصمیم گرفت در وزن 92 کیلوگرم کشتی بگیرد، در خصوص شرایطش در وزن جدید گفت: همه کشتی گیران 92 کیلوگرم پهلوان و خوب بودند. همواره هر کسی بهتر تمرین نموده باشد و حواس جمع تر کشتی بگیرد، برنده می شود. خوشبختانه بدنم در این وزن جواب داد و احساس کردم به 92 کیلوگرم می خورد. هرچند وزنم سبک تر از بقیه بود اما دیدم زور 92 کیلوگرم را دارم. البته این وزن المپیکی نیست و حالا که دنیای برگزار نمی شود برای المپیک دوباره برمی گردم به 86 کیلوگرم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

قهرمان امیدهای دنیا در خصوص آسیب دیدگی محمدجواد ابراهیمی که منجر به تصمیم تغییر وزن او شد، توضیح داد: او رفیق صمیمی و قدیمی و عزیزم هست، یکی از بدشانس های کشتی که سال جاری هم شرایط خیلی خوبی داشت و در لیگ ثابت کرد که بهترین کشتی گیر این وزن هست. برایش آرزوی سلامتی و بازگشت مقتدرانه دارم. با شناختی که از او دارم می دانم با انگیزه تر از قبل برمی شود.

کامران قاسمپور در خاتمه درخصوص آسیب دیدگی زانویش که پیش از این دکتر کیهانی گفته بود نیازی به جراحی ندارد، گفت: در این مدت بدون مشکل روی زانویم کار کردم و اذیت نشدم. مسئله ای از بابت مصدومیت ندارم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 119973

به "قاسمپور: حالا که جهانی برگزار نمی گردد برمی گردم به 86 کیلوگرم، زورم به 92 کیلوگرم می رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمپور: حالا که جهانی برگزار نمی گردد برمی گردم به 86 کیلوگرم، زورم به 92 کیلوگرم می رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید