فوت 4 کارگر در پی ریزش یک معدن در کرمان

به گزارش مجله سرگرمی، صابری، رییس اورژانس کرمان در خصوص حادثه ریزش معدن زغال سنگ هجدک در شهرستان راور گفت: بر اثر ریزش تونل معدن زغال سنگ در هجدک راور 4 نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد که مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی از سوی تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده است.

فوت 4 کارگر در پی ریزش یک معدن در کرمان

به گزارش خبرنگاران، او اضافه نمود: معدن هجدک از معادن فعال استان کرمان است که در فاصله 70 کیلومتری راور و 60 کیلومتری زرند قرار گرفته است.

براساس اعلام مردم حاضر در منطقه پنج نفر داخل تونل بوده اند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108937

به "فوت 4 کارگر در پی ریزش یک معدن در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 4 کارگر در پی ریزش یک معدن در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید