فوت 4 کارگر در پی ریزش یک معدن در کرمان
به گزارش مجله سرگرمی، صابری، رییس اورژانس کرمان در خصوص حادثه ریزش معدن زغال سنگ هجدک در شهرستان راور گفت: بر اثر ریزش تونل معدن زغال سنگ در هجدک راور 4 نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد که مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی از سوی تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده است.
به گزارش خبرنگاران، او اضافه نمود: معدن هجدک از معادن فعال استان کرمان است که در فاصله 70 کیلومتری راور و 60 کیلومتری زرند قرار گرفته است.
براساس اعلام مردم حاضر در منطقه پنج نفر داخل تونل بوده اند.
منبع: فراروbanima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400
بروزرسانی: 20 آبان 1400
گردآورنده: kurdeblog.ir
شناسه مطلب: 108937
به "فوت 4 کارگر در پی ریزش یک معدن در کرمان" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "فوت 4 کارگر در پی ریزش یک معدن در کرمان"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید