فوتبال دنیا، توماس توخل: ستاره سرخ آمده تا خاطرات خوبش را زنده کند، بازی کردن همه مهاجمان مان خطرناک است!

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - توماس توخل بازی کردن همزمان همه مهاجمانش را به صلاح تیمش نمی داند.

فوتبال دنیا، توماس توخل: ستاره سرخ آمده تا خاطرات خوبش را زنده کند، بازی کردن همه مهاجمان مان خطرناک است!

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد در شب دوم هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، قرار دریافت همه ستارگان خط حمله در ترکیب پاری سن ژرمن را خطرناک دانست. سرمربی پاری سن ژرمن با اشاره به این نکته اضافه نمود: این بسیار خطرناک است که بازیکنانی چون نیمار، کاوانی، امباپه و دی ماریا را با هم در ترکیب اصلی تیم قرار دهید اما بازی کردن آن ها برای باشگاه اهمیت زیادی دارد. با سیستم های تهاجمی مختلف امکان بازی همزمان این ستارگان را به وجود می آوریم. ستاره سرخ در بازی با ناپولی نشان داد چه تیم مشتاق و بزرگی است. آنها به لیگ قهرمانان بازگشته اند تا خاطرات خوب گذشته خودشان را زنده نمایند. حتی در خانه هم مقابل آن ها کار دشواری داریم.

توخل در ادامه اضافه نمود: باخت ارزشمند است چون درس های زیادی به شما می آموزد. وقتی شکست می خورید مهم ترین نکته، واکنش شماست. خوشبختانه در مورد تیم ما تاکنون واکنش، مثبت بوده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4310

به "فوتبال دنیا، توماس توخل: ستاره سرخ آمده تا خاطرات خوبش را زنده کند، بازی کردن همه مهاجمان مان خطرناک است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، توماس توخل: ستاره سرخ آمده تا خاطرات خوبش را زنده کند، بازی کردن همه مهاجمان مان خطرناک است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید