فهرست 20 نفره پرسپولیس: سه دروازه بان، بدون مصلح

به گزارش مجله سرگرمی، برای بازی با پاختاکور، برانکو 20 بازیکن را به اردو فراخوانده و جالب اینکه در فهرست انتخابی اش نام هر سه دروازه بان پرسپولیس دیده می گردد.

فهرست 20 نفره پرسپولیس: سه دروازه بان، بدون مصلح

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را پرسپولیس با پاختاکور شروع می نماید که برای این بازی، برانکو ایوانکوویچ 20 تا از بازیکنانش را به اردو فراخوانده است. در شرایطی که محمد انصاری، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه همچنان دوران آماده سازی پس از آسیب دیدگی را پشت سر می گذارند، شایان مصلح تازه از امروز به تمرینات گروهی برگشته و محمدامین اسدی هم در اردوی تیم امید حضور دارد، سرمربی پرسپولیس فهرست 20 نفره ای از بازیکنان را برای حضور در اردوی پیش از بازی با پاختاکور گفت.

جالب اینکه او نام هر سه دروازه بان تیمش را در فهرست این بازی نوشته و می خواهد همه آنها را به اردو ببرد. هم علیرضا بیرانوند و هم بوژیدار رادوشویچ و ابوالفضل درویش وند را.

دیگر بازیکنان دعوت شده به اردو هم اینها هستند: مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، بشار رسن، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی شریفی، علی علیپور، ماریو بودیمیر، احسان حسینی، سعید کریمی و آدام همتی.

11- 160

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14321

به "فهرست 20 نفره پرسپولیس: سه دروازه بان، بدون مصلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست 20 نفره پرسپولیس: سه دروازه بان، بدون مصلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید