فلسفه طراحی لوگو شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا چیست؟
به گزارش مجله سرگرمی، اینفوگرافیکی در مورد فلسفه طراحی نشان خودروسازان مطرح دنیا را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار، هر کدام از ما هنگامی که نام یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا را می شنویم، چنانچه آن کمپانی دارای لوگویی شیک و منحصر به فرد باشد، به سرعت طرح و یا به اصطلاح لوگوی آن در ذهنمان نقش می بندد.
باید در نظر داشت زمانی که یک شرکت، نشانی را برای ثبت بر روی خودروهایش طراحی نموده، اگر آن نشان دارای ابعاد مختلفی از قبیل جذابیت، زیبایی و منحصر به فردی نباشد، نباید از مردم انتظار داشته باشد که نام و لوگوی آن شرکت در ذهن شان ثبت و ضبط گردد.
در ادامه اینفوگرافیکی در مورد فلسفه طراحی نشان خودروسازان مطرح دنیا را مشاهده می کنید:
منبع: باشگاه خبرنگاران جوانbebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی
kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401
بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401
گردآورنده: kurdeblog.ir
شناسه مطلب: 42048
به "فلسفه طراحی لوگو شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا چیست؟" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "فلسفه طراحی لوگو شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا چیست؟"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید